Gå til innhold

instrument "hus"

Ranger emnet


VolvoR-Sport

Anbefalte innlegg

Fjern noen lister på sidene av huset. da kommer det frem 2 skruer på hver side. Skru løs disse. Koble fra speedometervaieren. Du må gå fra undersiden og opp for å løsne denne. Mer skal ikke til :) Hvis du har "lastebil-rattet" Må du ta av det for å få huset helt ut.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern noen lister på sidene av huset. da kommer det frem 2 skruer på hver side. Skru løs disse. Koble fra speedometervaieren. Du må gå fra undersiden og opp for å løsne denne. Mer skal ikke til :) Hvis du har "lastebil-rattet" Må du ta av det for å få huset helt ut.

eg har det såkalte buss/lastebil rattet i bilen no, men tok ikkje dette av når eg skifta spedometer, så skal gå uten å ta det av, tok det da sideveis ut mot pasasjersiden:)

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay, men jeg plages litt med å få vippet av speedometer nåla, er det noen spesielle hensyn jeg må ta når jeg tar den av? har stilt klokka på akkurat 12, å bensin og temp regner jeg med det bare er å smette de nye skivene i mellom viseren og underlaget?

 

MVH Rune

skal du ha på hvite skiver hehe

eg brukte en gaffel og vippa den forsiktig av så eg ikkje knakk nålen:)

 

lykke til

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår