rullest0l Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hvilken motor vil dere anbefale å sette i min 306 style? Har nå en 90hk 1.6L. Hadde tenkt turbo etter ny motor, men vil ha ut godt over 200hk av den. Så hvilken motor burde jeg da kjøpe? Har noen noen forslag? Dette blir ikke før militæret, men hvis noen har noen motorer som passer denne bilen, bare å si ifra, så kan jeg høre med dere igjen etter militæret (ca.12mnd) hehe! Just need to know! Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 2.0 gti motoren av samme bil er jo en fresk sak, hiv på et effektanlegg, et par kammer og kaldluftinnsug så er du på vei mot 200hk vertfall. Eventuelt sett i 2.0 turbo motor fra peugeot. Eller sett nedi en chippet tdi motor :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg