Gå til innhold

240tic: Passat TDI 4Motion Highline "By M-Ø racing"

Ranger emnet


240tic

Anbefalte innlegg

  • Svar 444
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk får komentarer:) Passaten skal nok bli bra den når den blir ferdig tenker je:)

en liten liste over planene,

 

-20"felger

-Lakkering helt ned

-Chrome speilkapper

-lyktesenkere

-Takvinge

-Rieger frontlippe, (sånn ganske anonym som bygger litt lengre ned:)

-Tone rutene

-Stereo

-Senking(justerbart, så langt ned som går før det subber får mye:))

+ div andre ting regner jeg med,

 

det meste kommer nok til å skje i løpet av neste sommer tenker je, spare litt penger i vinter:)

 

 

Golfen gikk får 60tusen ja,, hadde håpet på litt mer men måtte bestemme meg får passaten fort hehe

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

 

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter hvordan baade Volvoen og Golfen var, har jeg stor tro paa at Passaten kan bli kul, men chrome speilhus? slik de stygge greiene Audi bruker?

 

saalenge det ikke er chrome M3 speil, saa er det bra ihvertfall :p

 

er 4 hjuls drifta paa passaten noe bra? eller slik som volvo sin? spinner med framhjule medengang det er litt grusete oppoverbakke? :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter hvordan baade Volvoen og Golfen var, har jeg stor tro paa at Passaten kan bli kul, men chrome speilhus? slik de stygge greiene Audi bruker?

 

saalenge det ikke er chrome M3 speil, saa er det bra ihvertfall :p

 

er 4 hjuls drifta paa passaten noe bra? eller slik som volvo sin? spinner med framhjule medengang det er litt grusete oppoverbakke? :p

 

Du har ikke kjørt nye type AWD-systemet til Volvo du vel?

Det spinner bak momuntant! Firehjulsdrifting er lett sak med ny Volvo på snøføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke kjørt nye type AWD-systemet til Volvo du vel?

Det spinner bak momuntant! Firehjulsdrifting er lett sak med ny Volvo på snøføre.

 

faar haape det da, V70 AWD'en jeg saa haaper jeg det var noe veldi gale med, for den kom seg ikke frem... kanskje dekaltrim? :p

virka som den var FWD, ikke AWD, den spant og spant.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mye off topic det var her da. Handler strengt tatt om bilen til Morten, ikke bilder av andre sine Passat'er eller AWD-systemet til Volvo.

 

Men hvorfor har du bestemt deg for å selge AMG-felgene? Ser jo at du skal ha 20"ere, men jeg hadde egentlig håpet at du kunne beholdt de felgene du har, da de skiller seg ut litt mer enn vanlig og samtidig kler bilen bra.

 

Håper du går for noen felger som ikke "alle" har sånn som felgpakkene Sharif selger. Og ikke minst at det blir kant og mye strekk:):

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

,mye OT her ja, hehe firehjulsopplegget på passaten er jeg knallfornøyd med,

fungerer skikkelig bra,

å skrur je av ESP så sladder den vettu hehe.

 

Grunnen til at je skal skifte dem ut er at det er så mye skader på framfelgene, lekker luft hele tia, heh, vurderte å kjøpe noen andre til sommeren,, bakfelgene er jio bra,

men blir nok noen felger ikke alle har tror je, liker best det:) å strekk er en selvfølge hehe (en gang strekk, alltid strekk) hehe

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

 

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår