Gå til innhold

Evobenz - MB 190E 2,3-16v - Prosjekt førstegangsbil

Ranger emnet


Lafsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den vingen kler faktisk den mercedesen! hvis du får denne 190 noe lignede den mercedes evo på det øverste bildet skal jeg kjøpe meg en 190e og gjøre akurat det samme. fjern rusta før du begynner og lime på stylling med sika?hvis det er det du bruker da

 

Målet mitt er og få den så lik som mulig denne:

Gianni_001.jpg

'16 VW Caddy 2.0 (Firmabil)

'15 Kia Cee'D SW 1.6 GDI

'06 Kia PICANTO 1.1

'92 MB 190E 2.0

'84 MB 190E 2,3-16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge en kommentar om dette jeg også da... Var jeg som har handlet inn alt av bil og styling, og påbegynnte prosjektet, men har gitt dette fra meg til Thomas. For å si det slik så ser jeg ikke poenget med å værken sette på vinge fra 16v eller kjøre uten. Skal man lage en nøyaktig kopi av en EVOII så skal man bruke alt! Er tross alt kun 50hk som skiller dise to bilene + en del ekstrautstyr. Men så er det skille på flere hundre tusen kr på disse to bilene også... Uansett så kommer denne bilen til å ha bedre potensiale "on and off track" enn de fleste andre typiske rånebilene... Alt skal som sagt bli likt på denne bilen, inkl. lakk som er i "blå-svart metallik" 9198. Å bygge ut hjulene blir vel det minste problemet på denne bilen!

 

Det skal stå :respect av en som har bygd og kjører rundt i en slik bil den dagen han får lappen! Med hjelp, men hvem får ikke det i disse dager??

 

Men må si at du har stått bra på Thomas, men er masse mer som må gjøres! Så det er bare å få opp farta! Jeg venter på deler... :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert bli bra detta! følger med! veit hvordan det ikke er og finne deler, og ha liten lommebok. men det kommer seg ettervært. kommer sikkert og bli bra detta! bare tar litt tid. slik er det med alt. Synes du skal ha den vingen, senk og riktige felger som kommer den til og gli fint i med resten av stylling til evo'n :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert bli bra detta! følger med! veit hvordan det ikke er og finne deler, og ha liten lommebok. men det kommer seg ettervært. kommer sikkert og bli bra detta! bare tar litt tid. slik er det med alt. Synes du skal ha den vingen, senk og riktige felger som kommer den til og gli fint i med resten av stylling til evo'n :)

 

Deler er skaffet, blir vel sendt i posten snarest....

Så blir spennede og se om den starter....

 

Men kontoen ser bra ut for øyeblikket, men blir vel tom ganske snart...hehe

'16 VW Caddy 2.0 (Firmabil)

'15 Kia Cee'D SW 1.6 GDI

'06 Kia PICANTO 1.1

'92 MB 190E 2.0

'84 MB 190E 2,3-16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggeligt prosjekt:thumb

 

Som gammel MB oppretter, så har jeg lagt labbene på en slik orginalbil...

 

Å det var en heftig sak....

 

Så sleng på ALT som skal være der, vinger og rubbet!

 

Bare pass på å gjøre skikkelig grunnarbeid og bruk skikkelig lakk 2k!

på jernet der du må modde på hjulbuene, før du setter på bredderene....

 

Å masse tynnstoff etterpå, så det ikke ruster...

 

Men lykke Til!

 

Mare fram med :iconsm så dere kan bli ferdige....:hello:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takker....

 

Skjermene er kuttet, det blir gjort ordentlig arbeid her ja.....:thumb

 

Stylinga blir festet ordentlig....

 

Gleder meg til etter lakk, blir morro og se åssen stylinga ser ut med litt lakk på:):

'16 VW Caddy 2.0 (Firmabil)

'15 Kia Cee'D SW 1.6 GDI

'06 Kia PICANTO 1.1

'92 MB 190E 2.0

'84 MB 190E 2,3-16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår