Gå til innhold

Kjørte 236 km/t i 70-sone

Ranger emnet


CorvetteC3

Anbefalte innlegg

Originally posted by rdl

heiheihei. ikke se rart på dette bare pga farts grensa... ikke glem at norge har en MASSE dumme fartsgrenser på dumme steder..... som 4 felts motorvei gode for minst 300i timen har 70 og 80 sone!

 

236 er ikke så jævli ille å kjøre i om du har en stabil bil

 

Helt eing med deg her. Det med 70 sona er ikke så farlig, men med tanke på standarden på veien han/hun gjorde det på så vil jeg kalle det idoti....

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uff......

 

Det som er så fint er at elgen, rev og grevling på haslemoen går med 5 reflekser, bruker hodelykter å sjekker alltid nøye før den går over veien

+

Det er aldri noen som går/sykler på haslemoen

+

det er inn/avkjørsel til storskjæret og leiren der den ble målt

+

det er ikke så lenge siden det var en stygg ulykke akkuratt der pga en befals elev kastet golf 1èrn sin ut rett foran en forbikjøring

(etter dette ble det 70 sone)

 

Så det er gunstig å ha høy hastighet der ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik

uff......

 

Det som er så fint er at elgen, rev og grevling på haslemoen går med 5 reflekser, bruker hodelykter å sjekker alltid nøye før den går over veien

 

Da er de kommet endel lenger i utviklinga en dyra her borte gitt :D :D :D. Darwinisme i praksis :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik

uff......

 

Det som er så fint er at elgen, rev og grevling på haslemoen går med 5 reflekser, bruker hodelykter å sjekker alltid nøye før den går over veien

+

Det er aldri noen som går/sykler på haslemoen

+

det er inn/avkjørsel til storskjæret og leiren der den ble målt

+

det er ikke så lenge siden det var en stygg ulykke akkuratt der pga en befals elev kastet golf 1èrn sin ut rett foran en forbikjøring

(etter dette ble det 70 sone)

 

Så det er gunstig å ha høy hastighet der ja

 

Nå er vel ikke befalselever noe stort problem lenger vel? Såvidt jeg vet er vel Haslemoen Leir nedlagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det er den sletta der ja!!!

 

HAHA 235 der er da ikke noe spes?

er jo en helt VILL slette, noe av det lengste jeg har sett i Norge faktisk.... Husker jeg la meg i 210 på den sletta, så kom først en kompismed 200sx i 240-250 forbi, rett etter en primera i 220!!!

 

Og ingen av oss følte seg særlig anstrengt, mer oversiktlig slette skal du leite lenge etter......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

Ah, det er den sletta der ja!!!

 

HAHA 235 der er da ikke noe spes?

er jo en helt VILL slette, noe av det lengste jeg har sett i Norge faktisk.... Husker jeg la meg i 210 på den sletta, så kom først en kompismed 200sx i 240-250 forbi, rett etter en primera i 220!!!

 

Og ingen av oss følte seg særlig anstrengt, mer oversiktlig slette skal du leite lenge etter......

 

hvor god oversikt har du kl 00:45 på våt veibane. den sletta der er et av de få stedene jeg har plana uten å ha prøvd på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker første dagen jeg hadde lappen (i '87) da lånte jeg bilen til faderen og dro opp til Haslemo strekka for å teste toppfarta (er fra Vinger distriktet). Det ble vel litt over 200 og jeg husker jeg vingla fælt enda så rett og fin den er! MB 300 TD stv. med 6 stk i. :cool:

 

Det første som slo meg var at jeg er glad det jeg ikke fyller 18 i år og låner fattern's BMW 530 for det tror jeg kunne gått gæli:(

 

Håper denne personen er litt mer dreven en jeg var når jeg gassa over der i '87.

 

PS! Testa forresten Pug'en der for noen uker siden og den bånna jo meteret glatt så det er vel ingen stor bedrift å kjøre fort der;)

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

hvor god oversikt har du kl 00:45 på våt veibane. den sletta der er et av de få stedene jeg har plana uten å ha prøvd på det.

 

Når vi kjørte der var det våt veibane, dog ikke mørkt.

 

Jeg hadde lett gassa på der om natta og hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår