Gå til innhold

Bilforumet.net gensere/capser elns.?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei, hadde det ikke vert litt fett om man kunne få kjøpt genser, capser, t-shorter ol. med "bilforumet.net" på? Kom egentlig til å tenke på noe slikt da jeg har lest om så mange som har pratet med hverandre på treff, uten å vite at de er på forumet begge 2? 3?:P Hadde sikkert blitt enklere å snakke med/møte nye folk;)

Jeg håper ikke dette blir en post der "alle" skal skrive "herreguud! viss ikke folk tørr å prate med andre så kan de bare ha det så godt":P

Jeg for min del tror det hadde vert gøy, også hadde jo bilforumet fått noen kroner i kassa? Bare et forslag;):hello:

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er typisk med sånne ting er at når man kommer med forslaget om å laget det vil alle ha det. Så trykker dem kanskje opp en god del å legger ut mye penger i det. Så når folk må betale for det er det plutselig bare noen få prosent av dem som hylte og skrek om det som virkelig kjøper det. Da sitter styret igjen med en haug med t-skjorter og capser som dem har betalt for ut av egen lomme.

Et annet alternativ er å skaffe sponsorer som dekker utgiftene men det er ikke så lett å skaffe heller. Det er det jo også eierene av forumet som må gjøre. Altså mye ekstraarbeid for eierene av forumet for noe som jeg tviler kommer til å gå som varmt hvetbrød til syvende og sist.

Det er mitt syn på saken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo gjøres slik at bilforumet.net lager en avtale med en som trykker på klær, at det kommer til og legge klær ut for salg men at det trykkes opp ex anntal bestillinger hver dag når alle ordrene fra dagen før til brukerne er samlet innslik at de ikke går i minus og sitter igjen med masse klær.

men da er det sikkert mange som sier: hærregud da kan vi jo gjøre det selv, men cluet er jo at alle skal ha like gensere, skjorter, etc etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår