raz Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Er dette vert 3000kr,tenke å gi det for 4 dekk og 4 felger ene felgen er litt kantkjørt...Egentli har jeg ikke peiling på hva disse felgene heter eller koster nye samme med dekkene,noen som vet noe? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Personlig så syns jeg felgene var så stygge at de ikke er verdt tusenlappen en gang. Både utseendet og navnet "Style" tyder på at dette ikke akkurat er de beste og dyreste felgene du får tak i. Minner mye om bensinstasjonfelger. Og jeg tviler sterkt på at de felgene er verdt 3k. Ikke med tanke på at den ene var kantkjørt. Dekkene er vel kanskje det som er verdt mest. Let heller litt lenger så finner du både finere og bedre felger til samme prisen, eventuelt noen som koster tusenlappen mer. Men liker du felgene og er villig til å betale 3k for felgene, så for all del ikke hør på meg. Du tar dine egne valg:) Om du kjøper felgene så ville jeg nok prutet ned prisen litt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Er også mulig at det blir kast i felgen ved kraftige sammenstøt mot f.eks. fortau, dette koster endel penger å reparere, og ikke veldig mange som driver med det heller. Sjekk dette før evnt. kjøp, og ja, PRUT! Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 om dekkene er ganske nye er det i grunn værdt det.. blir fort 1000 lappen per dekk.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg