Volvoturbo240 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 sikkert like godt å bestille seg noe da kansje?har ikkje vore så mye bort i fordelar, eller kansje du volvoturbo240 kan seie korleis eg skal gå fram? Har aldri hadd behov får å plukke ifra/modifisere fordeler så den biten kan sikkert noen andre forklare bedre.. Men tror du kan bruke fordeler fra b230f..? Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Har aldri hadd behov får å plukke ifra/modifisere fordeler så den biten kan sikkert noen andre forklare bedre.. Men tror du kan bruke fordeler fra b230f..? den er oxo blokkmontert? noen som veit? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 den er oxo blokkmontert?noen som veit? Den er blokkmontert ja! Tror du kan finne svar på det hvis du søker litt, dette har nokk vært oppe før.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Den er blokkmontert ja! Tror du kan finne svar på det hvis du søker litt, dette har nokk vært oppe før.. ok får prøve på det:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 er ikke b230k fordeler helt tom? mener å huske det.. da skal jeg se om ikke jeg får tak i en slik en.. ;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 er ikke b230k fordeler helt tom? mener å huske det.. da skal jeg se om ikke jeg får tak i en slik en.. ;) B230F (LH2.4), B230ET og B230K har tom fordeler ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 gar det ann og bare skifte vacumklokka på fordeleren eller må alt skiftes? har fått tak i større vacumklokke... :) Det er fordeler ifra en B19 og den hadde diger vacumklokke... Kan dette være riktig eller er det bare dårlig konstruksjon fra eldre dager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 går ann å bare bytte klokka ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Meiner det er to inn/uttak på den klokka... Stemmer dette?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 slik en jeg å har, den går egentlig bare etter vakum, men hvis du fjærner den "sperra" som hindre pinnen å gå utåver, og lar veære å koble til den nippelen som er på den lille halvdelen, så går den begge veger, det gjør iallfall min, blir jo ikke helt bra da, ,men hos meg funket det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 bedre enn å kjøre med org. A-klokka sikkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 ble no ilallefall bedre hos meg, fikk fordoplet lade trykket. kan sikkert kjøre mere trykk, men k-je'en begynner å kødde med noe særlig høyere trykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Åja... Jaja, men det gir muligheten til høyere trykk til jeg evt. får tak i turbofordeler da hvertfal... Er bare 15 år så er ikke mye jeg får kjørt uansett... Edit: Gidder noen å forklare åssen detta med vacum i fordeleren fungerer? Så kanskje jeg hadde klart og modda litt her... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg