NudleR Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hvis du ikke har fått det til. Kom jeg på at det er en veldig fin guide her ;) http://www.vwaudi-club.no/?s=viewGuide&GuideID=21 Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 jeg er ikke medlem der. men hvis det er den tyske så har jeg den. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Får da låne litt av han jeg da.. : Det står værtfall her : "Korleis koble rett: Hovedlykta, det er det huset med inngang til fire ledningar. Hola er nummerert fra 1 til 4. Venstre(sett framanifrå): Nr 1 - Gul Nr 2 - Kvit Nr 3 - Grå Raud (parklys) Nr 4 - Brun (Jord) Høgre(sett framanifrå): Nr 1 - Gul/Blå Nr 2 - Kvit/Svart Nr 3 - Grå/Svart(parklys) Nr 4 - Brun (Jord) Det er ein ledning som ikkje er i bruk, denne går til spredarane i gamlelyktene, fargen på denne er Grå/Gul. Denne koblar du berre på kablesko, slik at du kan bruke den evntuelt til grøftelys seinare. Kobling av høgdejustering: Høgdejustering, det er det huset med inngang til tre ledningar. Hola er nummerert fra 1 til 3. Gamle huset hadde tre inngangar og, men det stemmer ikkje overens med dei nye. Nr 1 - Gul Nr 2 - Brun/Kvit Nr 3 - Brun Huset til blinklyslampa passar rett over, så her sparar du deg for litt jobb. Trekk på krympestrømpe, og bruk varmepisolen for at den skal passe perfekt, da ser det heilt orginalt ut." Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 glimrende! Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Nå fikk jeg faktisk hele guiden. Til dere som i senere tid søker opp denne, så ligger den tilgjengelig for medlemer av vwaudi-club.no Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 *kremt* nei vi er tross alt på a3/s3 forumet herr Mikkel Hah...mongo..litt blind da jeg skrev dette:P Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moophous Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Har litt lyst på faceliftlykter jeg å. Men jeg er litt redd for å skjære vekk den lille kanten i skjermene. Begynner det å ruste, hva er enklest å bruke å skjære i skjermen med? Er vel spørsmålet mitt. Siter Audi A3 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moophous Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Noen forslag fra de som har gjort dette? Siter Audi A3 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3_Arve Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Noen forslag fra de som har gjort dette? Bruk en liten vinkelsliper....Er du stå på hånda går dette veldig fint. Puss etterpå, ett par strøk med grunning for så og lakke oppå igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moophous Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Må ha på no rusthemmende middel også får så å lakke oppå der, blir sikkert ikke pent men det er jo bak lykta da. Går sikkert ann å bruke en dremmel vel. Få se til sommeren om jeg setter på noen slike angel eyes med sort bakgrund på grå bil, blir vel bra det tenker jeg. Siter Audi A3 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg