skarpH Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Heisann Har lyst å piffe opp bakenden på bilen min med blant annet en ny effektpotte, ser litt stusselig med den originale potta + vil ha litt harry lyd i den =) Er det mye jobb å sette på dette? Vet dere om noen som passer til bilen min? Jeg har hørt at det måtte sveises å byttes på noe gummigreier osv osv, er det ikke "plug and play?" =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Heisann Har lyst å piffe opp bakenden på bilen min med blant annet en ny effektpotte, ser litt stusselig med den originale potta + vil ha litt harry lyd i den =) Er det mye jobb å sette på dette? Vet dere om noen som passer til bilen min? Jeg har hørt at det måtte sveises å byttes på noe gummigreier osv osv, er det ikke "plug and play?" =) Det er ganske plugg and play. Selv kjøpte jeg et simons halvsats effektanlegg fra xtremecar.no Ikke noe problem å montere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Så det er hvis jeg skal ha sånn universal sak med et sykt endestykke jeg må til med sveising osv for å få det til å passe? Det på xtremcar er det det som er vist på tegningen som følger med? 3 deler som er bare til å peise fast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Så det er hvis jeg skal ha sånn universal sak med et sykt endestykke jeg må til med sveising osv for å få det til å passe? Det på xtremcar er det det som er vist på tegningen som følger med? 3 deler som er bare til å peise fast? Har ikke peiling på universal, men du kan vel kjøpe en universalpotte med riktig dim inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 det fra xtremecar.no som erst prater om er ikke noe problem å montere. det kan du gå for og montere selv. det varierer jo litt i pris i forhold til om du vil ha enkelt eller doble enderør, det er jo bare en smakssak du får avgjøre selv :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg