Gå til innhold

Go-cart i Trøndelag?

Ranger emnet


OndSofa

Anbefalte innlegg

Er bane på berkåk ja, er full aktivitet der. Er der å kjører selv jeg.

87. Ford Sierra Cosworth 2wd

98. VW Passat 1,9 TDI (solgt)

90. Ford Sierra Cosworth 4wd (solgt)

86. Ford Sierra RS Cosworth (Vingebil) (solgt)

93. Nissan 200sx S13 (solgt)

89. Ford Sierra Cosworth (solgt)

89. VW Golf Syncro Oetringer (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt litt både på fossegrenda og heimda, og jeg synes ikke det er noe tvil om at fossegrenda er best hvertfall. litt større bane på heimdal, men MYE bedre carter på fosse grenda. Går bedre, bedre bremser, ser bedre ut, rett og slett nyere og mye bedre karter..

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

Vill endre litt på min "statement" lengre opp.

 

Heimdal har fått nye karter, og nå kjører vi der opp ofte :D

 

Min pers er 25.011, så må vertfall klare meg ned på 24 i løpet av vinteren :p

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til hvem som har best karter har det vel mye med når du skal kjøre. Heimdal fikk nettopp nye karter og de har asfalt-bane, noe som jeg synes er desidert best underlag å kjøre på. Fossegrenda har betong og en mye smalere bane som er vanskeligere å kjøre forbi på. For min del er det kun heimdal som gjelder!!

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Vill endre litt på min "statement" lengre opp.

 

Heimdal har fått nye karter, og nå kjører vi der opp ofte :D

 

Min pers er 25.011, så må vertfall klare meg ned på 24 i løpet av vinteren :p

 

Kartene på Bowling1 kom i mars og fungerer ganske bra enda :) Blir byttet ut når de er slitte for at standarden skal holdes bra ;) Du kommer deg nok ned på 24 tallet snart når du er så nærme. Litt finpussing i svingene så har du fort spart noen hundredeler ;) Rekorden min på Heimdal er 23.901 :D Jeg har faktisk ikke prøvd å kjørt i Fossegrenda enda da det aldri har fristet. Lazer X har jeg derimot prøvd og det var moro :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartene på Bowling1 kom i mars og fungerer ganske bra enda :) Blir byttet ut når de er slitte for at standarden skal holdes bra ;) Du kommer deg nok ned på 24 tallet snart når du er så nærme. Litt finpussing i svingene så har du fort spart noen hundredeler ;) Rekorden min på Heimdal er 23.901 :D Jeg har faktisk ikke prøvd å kjørt i Fossegrenda enda da det aldri har fristet. Lazer X har jeg derimot prøvd og det var moro :)

 

Steike, fatter ikke hvordan det er mulig å kjøre så fort. Tror club-honda må få orndet rabatt av noe slag, så vi får trent litt mer i vinter :p

 

Vi kjørte nettop på Fossegrenda, og jeg må si det var meget gøy. De har en ganske lang "fastest ever" liste på veggen, så det er mange som har mulighet for å havne der, og det er jo litt gøy :D Spesielt siden det tydeligvis ikke har vært så mange skikkelige proffer der. To stk fra club honda havnet på lista (en bare 1 hundre del fra beste tiden), også hadde jeg og en til fått de to siste plassene på lista, om det ikke var for de to andre (som kjørte sammen med oss) som var en del raskere :p

 

Men det jeg skulle si var at grepet i dekket/dekkene på fossegrenda er helt sykt kontra heimdal. Var en av oss som bokstavelig talt holdt på å tippe over med karten (midt i en sving ja!). En annen positiv ting var et det var litt billigere (220,-, kontra 260,- på heimdal, man fikk vell kjørt bitte litt mindre, men jeg synes vertfall vi fikk kjørt nok (det er bare en liten "drive through" mellom de to innledende heatene, så man får god trening).

 

Bakdelen var at det var ganske stor forskjell på kartene, og jeg synes banen på heimdal er lagt opp bedre (hovedsaklig fordi den er brei) :(

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår