Danna Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Da ser det ut til at einseren er til salgs :( Må finansiere nytt turbo-kjøp og litt diverse på 2er Golfen min :( PM meg for info hvis det er interessant.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Bump salg.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 deg og bil + deler. det gir jeg opp :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 deg og bil + deler. det gir jeg opp :p Du er ikke den eneste.... :D:iconsm Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 pris`? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 kjenner en eldre mann som muligens er intresert. Ga han nummeret ditt jeg:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 bump! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 få litt flere bilder av den? Bak og innvendig? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 mye skal du ha for bilen danna ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Kan prøve å få tatt en del bilder etterpå jeg.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Står her fortsatt den.. :) Bilder har det blitt dårlig med grunnet dårlig vær.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Siden folk har så dilla på einser om dagen, så må da dette være et konge utgangspunkt for noen ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 sikkert mange som sitter å venter på bilder og pris og hva av deler som er med :) mye lettere å få solgt da :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Siden folk har så dilla på einser om dagen, så må da dette være et konge utgangspunkt for noen ? Snakk om pris også da. Prisen på 16k er nok for høy for de fleste. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Snakk om pris også da. Prisen på 16k er nok for høy for de fleste. Hva mener du er riktig pris da ? Ser jo rundbulka GTDer og andre einsere stå til 12 000,- på autodb.. Her er en einser som var eu-godkjent i mars, splitter nytt justerbart, chromfangere, klarglass frontlykter(som ikke er så klare at de går utover stilen), takgrind, strøkent 77 GLS interiør, polerte pirelli felger.. :iconsm Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg