stoners Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Jeg har ett litt "rart" problem i min Colt. Hver gang jeg slår av tenningen så slås all strøm av dvs feks radio blir nullstilt for hver gang jeg stanser. Radio fungerer kun når motor er i gang, straks motor slås av så blir det stille. Det samme gjelder hvis nøkkelen står like før startmotor starter, blir ingen lyd(slik man gjør når man skal starte ventilasjonsannlegget uten å starte motor). Ventilasjonsannlegget fungerer heller ikke før selve motoren er i gang. På lavt turtall hører man at viftene i vent. anlegget senker turtallet. Det virker som om bilens el.anlegg kun før strøm fra dynamo og ikke batteri. Forutenom startmotor. Bilen starter som normalt. Litt komlete forklaring, men noen som skjønner? Dette skjedde etter at jeg koblet "litt" feil på batteriet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ric Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 har du sjekket sikringene ? tenker da på de under panseret. Siter '73 142 -- solgt '87 245 -- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoners Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Har ikke sjekket disse enda. Satse på å få gjort det etter jobb. Håper det er en en sikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 kan også være tenningslåsen din som er utslitt. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 tenningsbrytern,som sitter bakom tenningslåsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoners Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 For de som måtte være interesert. Det var en 80A sikring som hadde blitt blåst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg