SStande Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 ønsker å kjøpe en dobbel weber 45mm forgasser.. HASTER!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 ønsker å kjøpe en dobbel weber 45mm forgasser.. HASTER!!! Har en jeg. Den er brukt "alene" med gass-pådrag og det hele. Med trakter. Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Har en jeg. Den er brukt "alene" med gass-pådrag og det hele. Med trakter. Mvh Morten hvor mye kunne du tenke deg for den?? du vet ikke om noen som tilfeldig vis skulle ha en 242 til salgs?? (bare karosseri)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Gi meg et seriøst bud. Så skal vi se om vi blir enige. Nja,vet ikke om noen nå tror jeg. Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Gi meg et seriøst bud.Så skal vi se om vi blir enige. Nja,vet ikke om noen nå tror jeg. Mvh Morten vet ikke va de ligger på i pris.. har ingen aning.. men vet ikke jeg.. så da slennger jeg bare ut et forslag? fra 500-1000,-?? som sagt har ingen aning hva de ligger på i pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg