micra:D Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jon andre!for det første så vet du at jeg ga 50k og for det andre så kan du ikke lakke dører. tssshhhhhhh... tror du ikke jeg ka lakke biler nå?? jeg er bedre enn deg iallefall.. så bædda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Fått lyktene? Få ræva i gir med den lakkeringa da nå før hele bilen ruster opp!:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIGR14 Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fått lyktene?Få ræva i gir med den lakkeringa da nå før hele bilen ruster opp!:D har satt på lyktene ja!!! skal sette de på idag. du bør kansje fikse rusten på din bil å!!! er ikke akkurat strøken din eller da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIGR14 Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Digg! har satt på de nye lyktene (drit fett) skal kjøpe meg grill og nye rustfrie dørere i løpet av uken skal få tatt bilder så fort jeg kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 har satt på lyktene ja!!! skal sette de på idag. du bør kansje fikse rusten på din bil å!!! er ikke akkurat strøken din eller da. Uhh, neivel.. Sist jeg så etter så var det ikke no rust igjen på min bil. Kanskje du ikke fikk med deg at jeg fiksa d for leenge siden:iconsm Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Var på powerzone igår og kjøpte Kamei grill, ble jævli kult. Mangler bare leppe og senk nå, senkefjærer er også bestilt. 40/40. Skal få han til og ta noen bedre bilder etterpå. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIGR14 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 endelig er lyktene og grillen på plass. "Nye" rustfrie dører skal jeg hente på torsdag. (Gir bare 2000kr) senkesett får jeg innen en månde. så blir det vel en leppe og hellakering snart å. noen bilder: C:\Documents and Settings\Simen\Mine dokumenter\Mine bilder\omega b\omega b 003.jpg C:\Documents and Settings\Simen\Mine dokumenter\Mine bilder\omega b\omega b 002.jpg C:\Documents and Settings\Simen\Mine dokumenter\Mine bilder\omega b\omega b 001.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIGR14 Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 fikk ikke lagt ut bilder for fikse det så fort jeg kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIGR14 Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 hehe... juks å stå i nedoverbakke med bilen omegamannen.. hehe.. Så lav som dette skal det være...: (hehe) hvor mange millimeter er bilen din senket? skal sette på 40 mm fjærer idag. skal ta noen bilder når det er gjort. var å skulle kjøpe dører på tirsdag, han jeg skulle kjøpe dørene av sa de var rustfrie så droppet så kjøpe de dørene. men skal på høggeren i morra å se på fire dører og høyre forskjerm. De sa dørene og forskjermen var rustfri....... så for håpedet. Hvis de er det kjøper jeg de på torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Tipper en god del over 40mm:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Sier du 120 mm tror jeg ikke du tar i hehe ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 :doh Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Skjer det noe med denna Omegan eller? lite updates her gidd,,kjedligt,,få ut en haug med bilder osv.! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Skjer det noe med denna Omegan eller? lite updates her gidd,,kjedligt,,få ut en haug med bilder osv.! Ja, han er litt slapp.. Men bilen lever.. Fått på 40/40 fjærer, kamei grill, linselykter og fete vinterfelger.. Han legger sikkert ut bilder snart.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Tilsalgs for 35.000kr! uten Anlegg. EU godkjent for 1mnd siden. Har fått han til og kjøpe Golf 3:phatyo Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg