Grytten88 Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Driver å modder til vr6 radiator. Det som blir gjort er at jeg lager en "brønn", for å senke radiatoren nedi. Måtte kappe vekk mye av motorfestet, men ble forsterker opp igjen med 3mm stålplate og firkantrør. Tanklokket blir satt bak skiltet, har sveisa igjen det gamle. Ingen som leser denne tråden lenger?? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 jo :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Blir konge med vr6 radiator:) Slipper nok oljekjøler også da. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Vr6 radiator er sjeft det jah :) Blir sikkert en liten oljekjøler i senere tid, gidder ikke stresse med det nå. Sveisa alt som skal sveiset til vr6 radiator fester og brønnen. La på godt med kitt og fikk slipt det ned. Glemmte å ta bilde av radiatoren + vifter montert : bh : Begynnt å lage til TDI riller. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 det blir en del kaross mod på denne bilen kult prosjekt Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik90golf1 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 jeg bur bare 4 mil frå ålesund , kansje jeg og kan komme og ta en tit:P Siter Volvo 740 tic B230ET 1987 Volvo 142 B20 1971 x-Volkswagen Golf MK1 1983 Solgt x-Opel Rekord 2.0e 1985 Solgt x-Bmw E34 520i 1988 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Tøfft!!! Gøy med slike prosjekter! Lyst på en slik bil jag å men... De felga har jeg et godt tips til deg: Sandblås dem Lakke dem i svart matt f. eks så tar du å setter du dem i en dreibenk og pusser ned kanten og det mot deg. Gå på med finere og finere papir tilslutt bare polering. Lakk deretter med klarlakk! Får sånn diamondcut effekt! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Felgene er fete de:) Jeg lånte de felgene av brodern en stund på Corradoen. "problemet" er at de må spaces ut minimum 10mm for å få dem over bremsene. Å da er det 1mm klaring til caliper. Får heller ikke brukt balanselodd ytterst da de tar borti caliper. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Fått kappa innerskjermen og laga til en "luft box" slik at lufta går lettere inn til motor. Smurte godt inn med kitt :) Dobble vr6 vifter Skulle nok hatt motoren til vifta på andre siden, tenkte ikke over det når jeg modda. Får se hva jeg gjør med det. Etter å ha drept 3 biltema vinkelslipere og lånt vinkelsliper siste tiden, var det på tide med en vinkelsliper. det blir en del kaross mod på denne bilen kult prosjekt Ja, syntes det er så utrolig fett med diskrè modda kaross mod :) Tar tid, men er nok abselutt vært det den dagen den ruller ut av garasja. jeg bur bare 4 mil frå ålesund , kansje jeg og kan komme og ta en tit:P Det kan du nok en dag, kan ta det når jeg får på lakk å litt slikt. er egentlig bare et tomt kaross nå :) Tøfft!!! Gøy med slike prosjekter! Lyst på en slik bil jag å men... De felga har jeg et godt tips til deg: Sandblås dem Lakke dem i svart matt f. eks så tar du å setter du dem i en dreibenk og pusser ned kanten og det mot deg. Gå på med finere og finere papir tilslutt bare polering. Lakk deretter med klarlakk! Får sånn diamondcut effekt! Hehe, bare å begynne det :D Er akkuratt det som er planen for felgene, kommer til å blir fett ;) Felgene er fete de:)Jeg lånte de felgene av brodern en stund på Corradoen. "problemet" er at de må spaces ut minimum 10mm for å få dem over bremsene. Å da er det 1mm klaring til caliper. Får heller ikke brukt balanselodd ytterst da de tar borti caliper. Er utrolig trangt ja, får iverstefall slipe ned kaliperen. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 HVordan går det? Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Har ikke kamra før neste uke, så får ikke lagt ut bilder. - Men har fått sveisa til tanklokk bak skiltet bake på bilen. - -Fikk henta en golf 1 gti motor + kasse for et par dager siden. - Bremsekfraft forsterker fra golf cab 88- er på vei, denne skal brukes med en master fra ny vw transorter :) - Kjøpt nye kalipere bak fra en audi a3 Men ellers ikke mye, litt slappt for tiden :P Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Fett prosjekt! :D Tøffe mods du lager ! Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 takk for det :) Blitt litt forandring i bremse planene Bremser bak fra en A3, lei av de fra gti/g60 BFK fra golf cab 88-92 mod og master fra en nyere transporter ( 25mm) Fått tak i en Golf 1 gti motor ( DX ). Dette blir en godkjennings motor, klarte ikke la vær og bytte ut slitene deler :) Det som blir gjort. - Montere ny cluch - Toppdekselpakning - Bunnpannepakning - Ny vannpumpe + pakninger - Bygger om til vannavkjølt olje - Lakke - Nye foringer til Høyre motorfeste olje, skruer ++ Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimopee Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 helt konge. snart står det en jetta i gåren min også en vw jetta 2 1,8 gti datasprut på ca 155hk. blir litt mod med den også. du får fortsette og drive med jettan. følger spent med ossen jettan blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Høres fett ut kimopee :) Lite som skjer med jettaen for tiden, Vært mye å gjøre på jobben den siste tiden :( Men har iverfall fått gjort litt på Dx motoren og fått montert den i bilen. Her løfter vi over bilen over motoren. Motor bolta i bilen. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg