Grytten88 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Montert bremser framme. Prøvde med felg, dette med 10mm spacer. Tok godt borti kaliperen. Har smurt på karrosseri- kit på demper tårnene framme, er sikkert par måneder siden jeg gjorde det. Men har ikke stivna sikkelig, Noen som har erfaring med dette? er det mulig for kaldt? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 :m'm: har du kjøpt kaross kit på biltema? det suger max ta heller å kjøp hagmans kaross kit det stivner å blir hardt. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Jupp, er fra biltema. Merka det at det var helt ubrukelig. Hvor får man kjøpt dette da? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Anbefaler sikaflex. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Den fra biltema er skikkelig dårlig. Stivner "aldri". Venta en uke jeg, før jeg fant ut at det var bedre å fjerne den igjen og smøre på et annet produkt! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Har stått på siden litt etter jul med meg :) Tenkte å stikke bort på et lakk værksted å kjøpe noe sikkelig kit. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 vet at min lokale veng har haggmans produketer, verdt å sjekke opp ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Takk for tipset, men var på et lakk verksted å handla. Det funka utmerket :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Artig prosjekt tråd du har her. Driver igrunn med samme arbeidet på en golfII. Positivt at du komenterer hva du bruker av grunninger, kitt, spakel osv :) keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Artig prosjekt tråd du har her.Driver igrunn med samme arbeidet på en golfII. Positivt at du komenterer hva du bruker av grunninger, kitt, spakel osv :) keep up the good work! Takk for hyggelig tilbakemelding :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 dette blir dritbra! men hva brukes karosserikitt til egentlig? Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Jeg bruker det til et slags sparkel :P Siden jeg har helsveiset dempertårnene framme vil jeg sjule dette ved å "kline" på dette for å sjule at jeg har gjort det :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Har ikke jobbet så mye med bilen for tiden, pga russetid og slikt. Men legger ut noen bilder Driver å bygger om til 16v dash Her er jeg montert einser gti stag med powerflex foringer. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Hei! Her har jeg fjernet rillene som var i panseret. Her har jeg kappet ut vannkassa og fjernet hullet til varmeapparatet. Det jeg også har gjort er at jeg har laget mono visker. fjerna ene feste til viskeren og flytta det andre i senter :) Fjerna hull å diverse oppå frontplata Fått vekk det stygge kittet av biltema.Fikk lagt på ny og slipt det pent :) tårnet er helsveiset. Jeg har ikke kappet ut selve chassi nr på vannkassa. Har prøvd å få tak i papir på møller for å flytte nr. Møller gir vist ikke ut slike papir lenger, kunne en av dere som har gjort dette på en einser golf sende meg dette papiret ? Det hadde jeg satt stor pris på. En liten ting til. Litt lengere oppe på siden har jeg montert gti staget mitt fremme, har sett folk har montert dette under bærearmen. hvilken vei er riktig? kjøpte staget brukt så er vanskelig å vite hvordan det var montert. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Planen var å kjøpe et kjempe grovt stabstag bak, etter å ha funnet ut at det var dyrt. Måtte jeg bruke fantasien til å stive opp. Bakstillinga: Bilde som viser litt mer tydelig hvordan jeg gjorde det med stabstag. Fått sveisa til monovisker motor og arm Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg