Grytten88 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 hehe, det skal være sikkert og vist. står med Emblem nå. har stått stille ei stund nå. holder på å få fikksa meg et lokale som jeg kan stå i vinter. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 updates? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 blir en stund til, venter på garasje plass enda.. så det blir en liten pause.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Blitt en stund siden jeg har gjort noe med bilen nå, bilen har nå iverfall blitt settet på hjul, slik den er klar for transport :) sitter fortsatt å venter på verksted plass... peiser på noen biler også.. Som dere ser her er bilen utrolig høy, grunnen er fordi at det står på dempere fra en golf 3. GTI motoren Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Bilen står nå med tak over hodet! I dag fikk vi ut motoren. bilder under oprasjonen: Her ligger det gammle lednings nettet Løsner motor festene Løfter bilen over motoren Motoren ute Motorrom Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Fikk ut GTI motoren! står nå på motor bokk. GTI 8v gir kassa sto på 1,6 L motoren så var å fikk av den også. Hva er den stanga som går gjennom gir kassa for noe? ( se bilde ) Planen for motoren er: - Bytte reg reim - Bytte topp pakning - Trim kam - Tennplugger å litt småtterier - Lakkes Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Kappa litt i motor rommet og vaska det.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Oops, glemmte å legge ut et bilde. Vasket og penslet på arcanol i bagarserommet. Ingen som har noen tilbakemellinger? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 syns det blir bra du :D har set å følt med en del å syns du gjør en god jobb :) du for bare stå på å lyke til skal føle med her allefal :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jo takk for det :) Motoren har blitt skrubbet sikkelig og senere peist på 2 lag zink og et 2 lag med motor lakk. Noen små ting som satt på motoren.. Gir kassa har blitt lagt på oprasjonsbordet og holder på å bli skubbet! Helt til slutt har jeg to spørsmål til dem som har litt peiling, i dag når jeg skulle til å vaske toppen, fant jeg ut at det satt noe rart på toppen.. Det må trolig ha vært en sprekke der før også har gammle eieren bare smørt på noe. 1. Bør jeg slipe dette vekk og se, eventuelt tig sveise det vist det er sprekk? 2. Bør ventilene byttes? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Fått vekk framstillingen, bremser osv Fått av av litt foringer Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ser gromt ut det her, stå på :) Siter saab 900 8v turbo 155hk 240nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Takk for det. Har fått handla inn stabstag framme,gti tank, ombygging til skivebremser bak. Disse har fått en seg en overhalling Selvbyggerbur. Slenger ut et bilde av gir kassa også jeg.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 http://i79.photobucket.com/albums/j131/grytten1/Biler/Vw/Min%20Jetta%20I/Girkassa.jpg den stanga sitter i utløserlageret på andre siden av girkassa og på clutchen i den enden du har dratt den ut. For all del, husk å sette den inn igjen når du monterer kassa på motoren, ellers kommer du ingen vei ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Jupp, fant ut av det :) Men takk alikevel.. Noen tilbakemeldinger? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg