Grytten88 Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Ble litt forandringer i planene, brukte zink istede for arcanol. dette pågrunn av zink er grå og blir lettere å se om det er skader noen steder under i framtiden. brukte vel 3-4 bokser, håper på det blir sprøyting av tectyl i morra. Ingen bilder på grunn av brodern trenger kamra når han henter "prosjekt pickup" Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 sorry for litt OT.. men.. er dette gamlejettan til Daan/Daniel?? Isåfall har den vel gamledashen min.. ..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Velkommen i Jetta Einser familien. :) Dette prosjektet ska hvertfall eg følga med på. Stå på. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Helios: stemmer det, sier du det jah. må skuffe deg å si at det blir nok bytta ut til golf 1 gti dash eller golf 2 16v dash. har begge liggende og klarer ikke bestemme hvilken jeg skal bruke :P mr.bean jo takk for det. liker veldig godt din jetta, har sett en del bilder av den :) har ikke fått lagt ut noe særlig bilder for tiden på grunn av muttern har med kamera på ferie :( det som er ivertfall gjort der at jeg har lagt et lag med zink og et lag med tectyl under bilen. skal foresten hente spindler til å bygge om til skiver bake på huggern i morra. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 hvah.. mitt "mint condition" dash ikke benyttes?? for no tull..hehe.. da vil jeg ha det tilbake :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 hehe, er egentlig ikke sikker på hvordan bilen skal bli inni. men vist jeg ikke skal bruke det kan du kansje det. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Har ikke fått lagt ut bilder på ei lita stund nå, på grunn av det var opptatt. her har jeg slipt ned baksjermene smørt inn: 2 lag rust killer 1 lag arkanol 1 lag med zink 2 lag med tectyl legger bare ut fra ene siden. begynnt litt inni bilen også :) slipt og vaska sikkelg før jeg la på arcanol, blir sikkert et lag til. endelig ferdig under! smør på samme regla som jeg gjore inni sjermene bak Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 var en tur å fikk skrubba teppe mitt sikkelig Hadde et bilde av sjermene min her også, kan legge det også ut. planen med dem er foresten å bli valset og sveise igjen blinklyshull. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 kar du kjøpte foringane dine? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 var vel German auto parts Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 dette ser jo lovendes ut!! :D nice work!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 takk for det :) Det skjer lite med bilen fortiden, det neste som skal bli gjort der å ta av forstillinga og motor. men da må jeg ha et lokale, så nå sitter jeg å venter på ledig plass.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Utrolig tøft prosjekt dette! Gleder meg til å se fremgangen... Hvor masse måtte du ut med for foringene? Mulig jeg trenger noen deler av deg etterhvert fra motoren som står i nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 betalte vel en rundt 1500-1700,- med frakt osv. jupp, det kan du. bare å si fra :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 denne bilen kommer jo ikke til å ruste med det første vartfall!:P hehe hvor holder du til i ålesund egentli ? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg