Gå til innhold

Trenger ny motor

Ranger emnet


rxsju

Anbefalte innlegg

sett inn en 2liter først som sist :)

 

Kommer aldrig på frågan...

Kjøpte denne lille "dritbilen" for 4000,- til "arbeidsbil" som skulle bruke lite suppe. Bruker mindre på en månde enn volvoen gjør på en uke...

 

Men, måtte selføgelig hore den litt opp med et 60mm senkesett, nye 16" hjul, omp ratt og rustfri bakpotte....

95 Chrysler Neon cup

98 Mercedes C200

83 Volvo 242 Rallycross

68 Volvo B57 Racingbuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, selg den til meg da?

 

Nope:-)

 

Fikk tak i ny motor i dag, 1000 spenn og lovord om at den var god!

Så nå skal det bli godt å fylle full tank igjen, betale litt over 300 krone og kjøre nesten en månde på det.......

95 Chrysler Neon cup

98 Mercedes C200

83 Volvo 242 Rallycross

68 Volvo B57 Racingbuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, da går denbillig, min bruker ca litern på mila med 1200, og kommer sånn ca til å bruke 0.5-0.6 med 2.0..innsprøytnings motor seff... betalte 3000 for min jeg :) kosta på rundt 20k!!

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300kr for full tank? tanken er vel på 40liter(?), hva betaler du for litern da? :D

 

Tviler på at din kommer til å bruke 0.5l på mila kadett_c, men er jo lov å drømme :D

 

De meste jeg noen gang har fylt er 32 liter og da har nåla vært i bønn, trudde d var 35l tank men men..

 

Er jo pasert 30 år så d blir ikke så mye "råning" at d gjør noe

95 Chrysler Neon cup

98 Mercedes C200

83 Volvo 242 Rallycross

68 Volvo B57 Racingbuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår