jeg ruller Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Kan noen hjelpe meg å få tak i en b234f hvet om blocket.se men det er somregel komplett bile osv. enten tar de ikke telefonen, det var å en jeg snakka med som jeg ikke sjønnte en dritt av det han sa. Så visst det er noen somsnakker norsk jeg kan kjøpe det av ville jeg vert glad helst i trøndelag området. Eller hvor det er best å lette etter disse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Har du lett på http://www.fbt.se ?? Der finner du garantert slike til en OK pris med garanti Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Har sett der å, fant en motor den har jeg ikke fått svar. Men det er jo forsatt i sverige da. Jeg lurt jo på om noen av de store gutta her visste av no eller veit av no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Nødvendig med hele motoren ? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Ring å snakk me Håvard på SHS Performance. Kanskje han har liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg