Omegamannen Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 De er rett og slett NYDELIGE!!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Det blir ikke feil det der altså:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stien Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 det hadd vorre nåkka d ja! wow!!! Siter 10 Mod. Yamaha Nytro turbo -=Leketøy=- 88 Mod. Opel omega 3000 24v -=oppussing=- 87 Mod. Opel omega 2L/3000 24v -=Delebil=- 82 Mod. Blackbird 2L Solar -=Bruksbil=- -- Mod. WV Corrado G60 -=Delesalg=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Hoho, bra bart og frisyre på det nederste bildet. Absolutt en fet bil, skjønner ikke hva opel tenkte da de laga hjulbuene bak på omega Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lomega 388 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Biln min;) Førstebil faktisk:) byggnr. 388 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lomega 388 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Førstebilen min ja:) fikk den Fredag 8. februar 2008:) beste dagen i mitt liv;) ehm.. tror ikke jeg får frem bildet i forumet jeg:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 førstebil lotus omega. hmm den krasjer du ikke, synes ikke man skal starte med en slik bil, hmmm, kjekkt og ha penger i ræva Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Ja, hvis du ha råd til en dyr og heftig bil så burde du ikke si noe om det her inne. Flesteparten unner deg det ikke. Blir bare klaging og syting fordi de selv ikke har råd til det. Synd, men sant..sånn er det ofte her inne. Grattis med bilen sier bare jeg! Utrolig råe greier det der. Kom med noen bilder nå:) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 rett og slett den deiligste bilen som er lagd på planeten jorda...::D:D:D Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Helt klart en rå bil! Men vakker?? Er jo tross alt en styla Omega utseendemessig da! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus484 Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Helt klart en rå bil! Men vakker?? Er jo tross alt en styla Omega utseendemessig da! ;) godt alle ikke liker 4kanta klosser....... Siter Lotus Omega nr 484 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Verdens vakreste bil? Hahahahahahahahahaahhahahahahahahaha. OK, ferdig. Men fet bil, absolutt. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 godt alle ikke liker 4kanta klosser....... Ojsann... jeg tråkket vist på noen Opeltær. Buuhuuuu.. Jeg liker mange vakre biler men har aldri kalt en 240 for vakker da! Men fader for noen slitesterke trimmevennlige traktorer det er :D Men jeg har rett til å ha en mening,men det er sånne som deg som ikke aksepterer andres! Og dermed syns at et forsøk på lattergjøring er på sin plass. Smekk på lanken!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg