Zetec Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 wow du går jo fra noe som kunne blitt perfekt, til en stor svær monsterting:O er det bare for db drag eller er den permanent?flott prosjekt tråd;) Han har gjort som meg, første bygge for å få noe kult og fint, for så å delta på sin første dB-drag konk, bli bitt av basillen, og da er det desverre bare en ting som gjelder, ut med det gamle og inn med løsninger som funker for dB-drag, hehe..... Ser jo bra ut dette :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 wow du går jo fra noe som kunne blitt perfekt, til en stor svær monsterting:O er det bare for db drag eller er den permanent?flott prosjekt tråd;) Jeg er ikke helt sikker om den blir der permanent enda. Det kommer helt an på hvordan den gjør det i DB dragracing konkuransen. hvis jeg ikke er fornøyd med dette (altså lydtrykket) så bygger jeg noe nytt. skal klare 150 db+ Men som sagt så er det et litt leit bygg, siden jeg har dårlig med sitteplasser inni bilen Men det er da bare å ta det med ro, jeg skal selvfølgelig fullføre det opsettet jeg begynte på. Men dette er mye mere jobb en det som skal brukes til Gatebil messen :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Han har gjort som meg, første bygge for å få noe kult og fint, for så å delta på sin første dB-drag konk, bli bitt av basillen, og da er det desverre bare en ting som gjelder, ut med det gamle og inn med løsninger som funker for dB-drag, hehe..... Ser jo bra ut dette :) Takk :) det er faktisk akkurat slik du sier. Helt siden autifil messa har jeg laget planer for hva jeg kan gjøre for å få mer SPL inni bilen. Har laget plantegninger av mange bygg, og det var dette som vant. som dere ser på bildene er det ikke mange cm å gå på med plassen :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Nå er jeg på villspor tror jeg..alltså, hvilke elementer skal brukes? Og hvilke amper skal brukes? Skal du delta i dB drag NM? Hehe..Ser jo sinnsykt kult ut da. Du gjør en virkelig god jobb, det skal du ha. Stå på, dette blir konge..:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Nå er jeg på villspor tror jeg..alltså, hvilke elementer skal brukes? Og hvilke amper skal brukes? Skal du delta i dB drag NM? Hehe..Ser jo sinnsykt kult ut da. Du gjør en virkelig god jobb, det skal du ha. Stå på, dette blir konge..:D Planene er nå å dra på Gatebil messen til NM, men siden jeg ikke er medelem og ikke har nok kval påeng må jeg delta i superstreet open. :) Elementene blir vel Wild Beasta, med Helix forsterkeren. Vil finne ut hva disse er gode for, og om jeg kan klare 150 db med det utstyret Takk for all rosen :) det varmer meg inni :) Mvh: Ole Martin Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 I morgen er det Nok en bygge dag :) Skal prøve å gjøre ferdig all byggingen, så det er klart for plexi glasset og trekkingen. + kabler og alt det dær :) Hvis alt er klart på onsdag formiddag, blir det vel litt BB legging utover dagen og kvelden :) Alt untatt bass rørene må være ferdig onsdag kveld :) så jeg kan teste det Torsdag :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Oyda ny sotefilm :o Her har det skjedd noe Kommer en skikkelig update i morgen :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 rått! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Ser heftig ut! Men trodde du skulle bygge veggen ved b-stolpen. Ser i hvertfall ut som den er nærmere c-stolpen enn b-stolpen :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 hmmm... hvis ingen har kommet med dette før, så kanskje du bør bytte navn på forumet til olevegg..........:D :D :D Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 På hvilke gatebilmesse er det du snakker om å stille i db-drag? Jeg kommer og hører, og har reservert lyttetest bare fordi jeg er meg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ser heftig ut! Men trodde du skulle bygge veggen ved b-stolpen. Ser i hvertfall ut som den er nærmere c-stolpen enn b-stolpen :) Det ser bare sånn ut på bildene. Litt pga setene er dratt såp langt frem som mulig. Bare praktisk da jeg skal ta bildene. Er nermere b stolpen en c stolpen. Fant også ut at dette var mer praktisk i henhold til kjørekomforten :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 På hvilke gatebilmesse er det du snakker om å stille i db-drag?Jeg kommer og hører, og har reservert lyttetest bare fordi jeg er meg! :D Det er snakk om 24-26 november gatebil messen. Blir vel egen DB bil til sommer, Har lyst på enten en MINI eller Ford RS2000. Så vi får se da :) Kommer på de fleste gatebilmessene til neste år :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 dette var morro å se. Her skjer det ting. Sota ganske så mørk, ingen som får titte på godsakene her nei. Hvilken dag skal du spille? Jeg skal dit på lørdag serru;P Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mojomann Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Det er snakk om 24-26 november gatebil messen. Blir vel egen DB bil til sommer, Har lyst på enten en MINI eller Ford RS2000. Så vi får se da :) Kommer på de fleste gatebilmessene til neste år :) fiat panda er tingen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg