Anderslien Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Begynner å se bra ut dette nå. Gleder meg til ferdig resultat :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hei igjenn, i dag har jeg laget baffel ringene og støttet disse opp. Var faktisk litt vrient å fikse helt like runne plater (Brukte faktisk 4 timer før de ble perfekte), men dette kom etter litt øving med Fresemaskinen. :D her kommer dagens bilder. Her er bildet av Baffel ringene mine Så støttet jeg disse opp med noen passe tykke MDF biter. Og slik ble dette: Det som var stress var å fikse begge kassene helt like, men etter mye Måling og arbeid ble jeg fornøyd. I morgen skal jeg trekke disse i feece og male med litt polyester :p Kommer vel en update i morgen kveld Var dette bra ? Noen komenterer ??? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ooooo kult prosjekt. Gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ser virkelig bra ut dette her, gode komponenter også :thumb Skal du ha kassene stående i hvert sitt hjørne inntil bakseteryggen? Tror nok dette blir bra så kommer til å følge med her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ser virkelig bra ut dette her, gode komponenter også :thumbSkal du ha kassene stående i hvert sitt hjørne inntil bakseteryggen? Tror nok dette blir bra så kommer til å følge med her :) Ja kassene skal stå i hvert sitt hjørne. :D Nå får jeg stikke ut og legge på litt glassfiber på kassene :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det høres ut som en plan. Husk bilder da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Da var dagens økt over. Hadde planer om å legge så mange lag jeg rakk med glassfiber, men dette bla avbrutt da jeg gikk tom. :( Må en tur på biltema i morgen da. Men her kommer bildene. Det første jeg begynte med var å trekke inn høytaler kassene med fleece Stjelte ideen fra noen andre her på forumet. Cola flaske er perfekt til Polyester "bøtte" Da var alt klart til polyestrering Slik ble resultatet. Slik ble det etter 3 lag med glassfiber. Kunne bare legge på 1 lag med glassfiber på den andre kassen siden jeg gikk tom for glassfiber Hva synes dere ??? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Glemte å si: Det fleece pleddet var det eneste jeg fikk tak i, så ikke mob meg for det :p Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 mobbe for teppe? hvorfor ikke kle hele bagasjen med slikt pledd når du er ferdig? back to topic: Blir spennende å se sluyttresultatet! ser bra ut så langt;) keep up the good work;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Syntes det begynner å se bra ut jeg :) Har forresten sendt deg PM... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 RuuDpus: Hadde faktisk vært ganske kult. Men det kræsjer litt med fargetemaet mitt. Hehe. Får se hva som skjer videre. "Flower Power" Anderslien: Nå er PM`svart på :D Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Bare å skrive komentarer folkens. Mye artigere å holde på med slike prosjekter hvis dere gjør det. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Noen som har lyst på en førsmak ? Et par bilder: Nå vet dere Ca hvordan kassene kommer til å se ut. Bare mye Glassfiberisering, sparkling, pussing og lakking igjen nå. Noen inspill? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Skal du lakke eller trekke kassene? Jævlig mye arbeid å få alt HELT smooth bare så du vet det, men respect om du orker det! Ang oppsettet har jeg vurdert noe lignende selv i sx'n. Bare at jeg har 3 stk 10" liggende, så kommer til å slite med plassen, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Synd og skam at du ødelegger slik nydelig fleece ;). Ser bra ut dette her da, venter spent på flere bilder :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg