Gringo Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Er det noen her på forumet, eller noen her som vet hvem, som er flinke ( og SVINEBILLIGE ) til å lage manifolder til turbo ? Har en TD09 ( 4 bolt ) som skal erstatte en K04 ( 3 bolt ). Jeg har ekstra orginal manifold, turbo og cat som man kan bruke som mal for å få perfekt passform. Anyone ? Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Kan jo sjekke med de gutta som monterte eksosen min i Gøteborg. (Montasje avd. til raka rør...). Husker du. De bygget jo bl.a. krommede manifolder til båter så..... :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Originally posted by Gringo Er det noen her på forumet, eller noen her som vet hvem, som er flinke ( og SVINEBILLIGE ) til å lage manifolder til turbo ? Har en TD09 ( 4 bolt ) som skal erstatte en K04 ( 3 bolt ). Jeg har ekstra orginal manifold, turbo og cat som man kan bruke som mal for å få perfekt passform. Anyone ? si ifra om du kommer over noe.. lurer på det samme selv.. ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Juni 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Originally posted by Loppa Kan jo sjekke med de gutta som monterte eksosen min i Gøteborg. (Montasje avd. til raka rør...). Husker du. De bygget jo bl.a. krommede manifolder til båter så..... :) Du ... NEPA.... dette har jeg jo IKKE tenkt på da ... din Nøtt :D Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Originally posted by Gringo Du ... NEPA.... dette har jeg jo IKKE tenkt på da ... din Nøtt :D Hehe..... du har jo blitt så gammel og glemsk vettu ;) måtte sjekke da :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Juni 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Ja, siden posthora Loppa her kommer med NEPE forslag :D som jeg selvsagt allerede har tenkt på, så spør jeg igjen, er det noen snille mennesker her som kan hjelpe meg med å få laget en ny eksosmanifold ? Glemte å nevne at det eventuellt kan kappes deler av den manifolden / catten jeg har fra før av for å lette jobben litt. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 TCR her på forumet lager manifold'er. Send han en mld så lager han nok det du ønsker. Tror ikke du får det så mye billigere andre steder. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 wow.. det høres jo kjempeflott ut! :) Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 8år gammal tråd. Fantastisk Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 gjør ingenting om den kan hjelpe noen vel? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Kanskje det er litt off topic på denne tråden. Men jeg lurer på om det er noen firma eller privatpersoner som driver med å porte opp et originalt turbo grenrør (manifoil). Er det noen ekstra krefter å tjene på en slik jobb? Eller er det best å få laget et nytt turbogrenrør ved høyere effektuttak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg