endorfun Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 *** SOLGT *** VW Golf 1994 modell 1.8 GL selges som prosjekt eller delebil. km.stand 186000. Veldig pent interiør, og en del utstyr som dobbel airbag, el.speil, el.takluke, justerbart ratt, sentrallås, alarm m.m. Bilen har fått seg en kraftig smell på venstre siden. Noe må rettes på, men den er ikke rammeskakk i følge oppretter. Motor og gir er i bra stand. 14" alu og vinterdekk på stålfelg følger med. Bilen er EU-OK. Andre frontlykter og blinklys følger med. Nytt bilde, pilen viser at jeg akkurat har bommet på rammevangen foran. Har ikke bestemt en pris enda, så foreløpig er det bare å gi bud. Til dere som spør etter bilder, så har brodern tatt med kamera på ferie... Her er et par bilder av bilen slik den så ut før uhellet. Panserløfterene er solgt, og felgene er byttet ut til de på bilde 2. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 trenger delebil.. :) si ca pris da så slipper jeg å komme med skambud.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 ca pris? Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Dere må gjerne komme med skambud også, men jeg hadde håpet å få ca 7-10tusen for den. Edit: Har lagt til mer info i øverste innlegg. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Jeg er veldig intresert....og vil gjerne se flere bilder.....og vist jeg ser på bilen og enda er intresert, er det da mulig og få tatt den med til en karosseri verksted og sjekka at den ikke er rammeskeiv. Ikke det at jeg ikke stoler på det du sier, men det er så mye lureri ute og går. Så man kan aldri være helt sikker.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Så lenge du ordner det selv er det ikke noe i veien for at du tar den med til en oppretter for å forsikre deg om at den ikke er rammeskadet. Skal prøve å få tatt flere bilder av den, men har ikke kamera selv lenger. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 hadde den bare stått i tr.heim, tørr ikke kjøpe noe usett, er du intr i byttehandel da? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RdRage Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 må den hentes på henger???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 hadde den bare stått i tr.heim, tørr ikke kjøpe noe usett, er du intr i byttehandel da? Jada, du kan bytte den mot poloen din ;) Jeg ville nok helst sett at den ble byttet bort mot penger, men send meg en pm hvis du tror du har noen gode forslag. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 må den hentes på henger???? Det er ingen skader på motor eller drivverk, den kan fint kjøres til bergen om du vil. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 La til et par gamle bilder. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hmm, nei, kan godt hende at jeg kjøper den ut i august om du fortsatt har den, får litt kontanter da Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RdRage Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Solgt eller...?:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Fikk du igjen masse på forsikringen på denne? :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Fikk du igjen masse på forsikringen på denne? :bok Hehe, er du morsom eller :iconsm Jeg hadde ikke kasko, så det eneste jeg fikk var bonustap... Jaja, nå er den iallefall solgt, så jeg har dekket litt av tapet. Får håpe neste eier får mer glede av den enn meg :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg