Gå til innhold

MAzda rx-7 92mod.FD3s type R Batharst?

Ranger emnet


nissan-skyline

Anbefalte innlegg

En effekt test er jo ganske mye enklere enn effekttest med mapping og justering. Dra bilen opp i fjerde gir på rullene til turtalssperra eller til effekten dabber av. Tar vel maks 15 min - så 1200 kroner er vel ikke veldig billig! Jeg betalte 1600SEK hos JRS motor i Østersund for forgasser og tenningsjustering med effektmåling. Dette tok ca 2 timer :)

 

Hyggelig kar han på JRS motor!

prosjekttråd

McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah,takker for mange fine svar..

 

Jah,boost controlleren kan en jo lett slå av og ta ut.. hav faen skal de på BT si?

jeje . takkerigjen for svara .. får se hvordah dette greiene her går dah..

 

Noen som vet eksakt hvor mye det koster for RHD lykter til 92 eller 93 mod.? uansett så vil jeg gjerne vite det og sammenligne prisene med mazda her i LA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah,takker for mange fine svar..

 

Jah,boost controlleren kan en jo lett slå av og ta ut.. hav faen skal de på BT si?

jeje . takkerigjen for svara .. får se hvordah dette greiene her går dah..

 

Noen som vet eksakt hvor mye det koster for RHD lykter til 92 eller 93 mod.? uansett så vil jeg gjerne vite det og sammenligne prisene med mazda her i LA

 

Tipper du mener LHD lykter?

Jeg tenkte å kjøpe orginale her på mazda, de kostet 4000,

noe som ble uaktuelt bare for en liten kontroll på BT.

 

Ja, ta av boostcontrollern å få lånt deg et eksosanlegg med kat, så ser det iallefall bedre ut!

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah ... eg trur eg prøver og skaffa ein med CAT og uten boost,men men ...

Vist eg skaffer papirer med 220 hk pa bilen som egentlig ska ha 255... godkjenner de det.. eller vil de sjekke opp dette?

 

jah jeg menste seff LHD...men 4000 kr for nye lykter,må man ikke ha de unasett dah -- vil jo lixom ikke blende andre :=)

 

D er vel noen som har de til låns

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah ... eg trur eg prøver og skaffa ein med CAT og uten boost,men men ...

Vist eg skaffer papirer med 220 hk pa bilen som egentlig ska ha 255... godkjenner de det.. eller vil de sjekke opp dette?

 

jah jeg menste seff LHD...men 4000 kr for nye lykter,må man ikke ha de unasett dah -- vil jo lixom ikke blende andre :=)

 

D er vel noen som har de til låns

 

Det er jeg ikke sikker på, min ble iallefall ikke testet, å min var street portet!

 

Glemte å si det, lyktene kostet 4000 pr stk. noe som blir 8000 kroner:(

 

Jeg fikk lånt meg lykter som var DOT merket (USA lykter) men det var ikke godt nokk.

 

Men jeg vet at folk låner ut lykter ja!

 

Jeg fikk tilogmed lånt meg felger fra en kompis's 200sx!

 

Men lykke til med kjøp og registrering av bil, jeg ville valgt en mest mulig orginal!

 

mvh Justin

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi..

Ville dere tatt bilen inn på BT i drammen eller Haugesund.Jeg bor i Haugesundsområdet.men bilen må først shippes til drammen,kan en betale engangsavgifter og mva til heugesund toll og la bilen stå i drammen? ogsåå regge den i HAugesund?eller kan jeg betale avgiftene til tollen i Hgs og regge bilen i drammen?

HVem er snillest på tanke på regging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen bør se original ut. Vi måtte ha papirer fra Nissan Norge på at det sto originale turboer i bilen, altså, singel turbo conversion er No Go. Papirer er ikke lett å få fatt i heller, med mindre du vil betale en med rette kontakter 4000,- for TUV/Decra papirer.

 

Det er nesten verdt å handle hos noen av firmaene med god rep slik at du slipper å styre med registrering.

 

Ellers kan du importere fra USA, det er kansje lettere. Da får du også en venstrerattet bil som sikkert er lettere å omsette i og med at prisen på venstrerattede biler begynner å nærme seg prisen på høyrerattede.

 

Import fra England er heller ikke så dumt da det muligens er lettere å vite hva du får, pga språk. Det går masse japsebiler til Brittania.

Just For Fun

91 Mazda Rx7 cab

87 Hilux 4x4 2,4D

83 Honda XL 250 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan få tak i papirerene som står på japansk på engelsk og i japan... via yamagin.

 

de burde vel godkjenne det på BT?elle hva

 

Jeg hadde japanske vognkortet på både japansk og engelsk.

Men jeg måtte også ha TÜV papirer.

 

mvh justin

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår