Gå til innhold

Dodge Charger R/T

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Slike muskelbiler er somrehel dyrere i statene enn de er i norge.

 

Hadde satset på en bra norsk bil, men ikke regn med å få den billig, da prisen på disse har explodert de sisste åra :-(

 

Ikke råd for oss entusiaster men normal års inntekt å kjøpe et restaurerings objekt.

 

Skal gi en lyd viss jeg kommer over noe :-)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest 426hemi
sjekka litt priser i england om akkurat dodge charger! ligger under både norge og statene der! noe å tenke på?

Det er jeg helt enig i, så England er nok stedet å lete hvis du vil spare en slant.

 

Ellers må du for en EKTE R/T regne med over 200 000... i grei stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett en del av chargere i england selv også, i sverige er det noen og, men like lite som i norge er jeg redd for.

Men ang. Import og slikt, siden bilen er over 30 år gammel, betaler du kun Mva. dvs 24% av kjøps og fraktprisen.

Tror også man betaler en vrakpante avgift eller noe også.

Men slipper alt det der registreringsdritet som på nyere biler, impost av biler nyere enn 30 år er jo nesten svindel fra staten, for det er sviiindyrt..

Men chargere e råe biler, så stå på;)

Nissan 200sx 1990.

X:1991 Peugeot 405 Mi16 (har fortsatt deler)

X:1988 Peugeot 405 Mi16 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe charger så se bort fra søta bror. Di kjøper mopar biler

fra norge. Se om du kan finne charger i england eller sveits.

Et objekt blir som oftes dyrere en en kurant bil.

Skal du kjøpe en ekte rt i norge så rein med en pris fra 200 000 og opp.

Et objekt av en rt må du betale over 100 000 for og opp. I norge vis du finner det. Når det kjelder 69 charger så tror ikke jeg du finner noen objekter i norge til salgs. Dette var kansje ikke noen oppløfenes ord men sannheten.

Er det noe du lurer på angående charger kan du sende en mail til meg.

mopar68_1@hotmail.com

nils-otto.

http://www.chargernorway.com

mopar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår