Gjest //TCCW Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 det var da litt av en possitiv holdning må jeg si... ser jo hvordan der gjikk med "bruksbilen" din, der holdt du deg jammen bra til planen må jeg si... Touché! :boxers Gjør din egen ting, er jo tross alt du som skal kjøre rundt i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Da har jeg fått pussa ene innersjermen ned til blankt stål og grunne med 2k epoxygrunning:) fant ut at der var litt kjeks akkurat rundt støtdempertårnet, ikke kjekt, men skal nok få det til. Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 helt enig med VW-HS.. Er jo lov til å holde enkelte ting hemmelig.. Er jo mange prosjekter som det blir sakt på.. f.eks coco jamboo prosjektet til polardego :D Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hehe, ja, sant det:p men så fort planen blir gjennomført blir det bilder til polardego slik han kansje blir litt mindre grinete..:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 sjer lite her askkurat nå, har vert på ferie noen dager nå, og reiser igjenni morgen, men har kjøpt litt greier på biltema, bukker, litt flere stålbørster til vinkelsliper og dremel og karosserikitt. Så har jer sett litt på felger på ebay.de, og da lurer jeg på hvilken ET som passer greit på 14x8" felger? skal ha gewind da, må vel litt ned i ET pga. det? Skal skifte til GTI bremser også, siden både skiver, trommler og calipere har sett sine beste dager. Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 da er ferien over og jeg har begynt for alvor på bilen:) har demontert bakhjulsopphenget (som jeg kaller det, i alle fall alt som hjula bake henger i) og gravd fra verandre trommelbremsene bak som bestod av uidentifiserbare rustklumper.. demontert demperne som hadde sett sine beste dager for noen år siden, i alle fall fjærene og fjærskålene: så plukka jeg ut foringene og ribba denne her: hva heter den? i alle fall, den er klar til syrebad og galvanisering. har også begynt på forhjulsstillinga, men stoppa opp når jeg skulle demontere drivakslingen, vurderer å kjøpe håndbok på biltema snart nå ja:p slik ser i alle fall bilen ut nå: Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 hva heter den? dette er vel et uavhengig mcphearson wishbone suspension oppheng Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ja, enten det, eller den berømte "dobble fustasjeopphengsforkoblingen" til Øystein Sunde. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 ja, satser på den dobble fustasjeopphengsforkoblingen jeg:p kjekt å ha når man får kast i koilen:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 dette er vel et uavhengig mcphearson wishbone suspension oppheng Jeg syns den ser veldig avhengig ut jeg da....... Men litt seriøst, hvorfor galvanisere bakstillinga? Holder jo lenge å sandblåse og lakke den. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 er litt greit å gjøre det siden jeg får gjort det gratis da, er det bare å levere det der, så får jeg det tilbake helt strøkent.. dessuten har jeg ikke tilgang på sandblåseutstyr, men det må jeg prøve å få tak i uansett da:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 er enig i det at det er alt for mange einser prosjekter som bare blir "gitt opp" eller utsatt.. men det behøver jo ikke du gjør, er alt for mange som tenker på slutt alt for fort.. bare det å gjøre bilen rustfri tar sin tid og arbeid, iverfall vist man skal gjøre det sikkelig.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 ja, greit å ikke ha noe tidspress, synest det blir for domt å sette noen frister når jeg faktisk ike har noe erfaring med bil, men jeg har jo lest meg fram til at ting tar tid, og nå selv erfart det, men blir ikke motløs av den grunn, fortsatt bare kos å holde på:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 da er hjulopphenget på begge sider av, men får ikke av mutteren som holder hjullageret!! noen andre som har hatt problem med det? noe tips? bake var det bare å skru av mutteren meg fingrene, men framme var det litt verre.. Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg