doffen23 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Kjøpte sett av fasttuning på forumet. I dag ble det montert. Gikk for 40/60 senking og det ble faktisk veldig bra. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=124630 Golfen ble noe sykt lav fremme,,, Myyyyyye bedre å kjøre. Legger ut bilde så fort jeg får liv i kameraet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Mye stivere, men mindre komfort :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 vet ikke helt det kremt.. synes settet var veldig behagelig dempe messig og ikke altfor stivt, men ligger samtidig godt i svinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Da har du ikke bygde-veier som her å kjøre på vet jeg! heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Fortsatt fullt mulig å ha en senket bil samtidig som du har comfort. Kommer helt ann på settet det og om du har senkedempere eller ikke. Syns uansett det er mye bedre å kjøre med en bil som er senket, enn en som har originalt understell. Dette forutsatt at du har senket ordentlig riktignok! Ikke kappa fjører, senkefjører på originaldempere osv osv. Har H&R justebart som er skrudd langt ned, men har fortsatt god comfort samtidig som bilen er stiv. Ligger på veien som bare det:) Dessuten så kjører du etter forholdene på veien, så du unngår å ta bunnpanner, felger eller å få et hull i gulvet som jeg fikk:rolleyes: Dette var jo like etter vinteren, så visste ikke hvor alle dumpene var:( Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Kan love deg at det kjøres etter forholdene, er dritforsiktig på grusveien her! Hvis det regner så har jeg null problem med å kjøre på tomgang i 2. gir de 2 kilometerne med grusvei, slipper skitten bil og stensprut og jævelskap da :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ikke senkefjører på originaldempere osv osv Pft, det funker jo fett.. :D Subber ikke, og blir aldri sirævva. :) Uansett, komfort er for de over 50. :ass hellothere Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Det funker, men ikke fett:op Funker i et par måneder, så begynner man å angre seg "litt"! Justerbart er nok veien å gå:) Om ikke det dyreste settet, så går man for noe billig no. Tviler på at man angrer like mye da, som når man setter senkefjører på originaldempere:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 har 60 mm fremme og demperer som passer til ja,, har ike byttet dempere samtidig som jeg har byttet fjører før men det var helt klart en sikker vinner. Golfen er helt konge å kjøre jo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Bilder da?? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg