AlmRacing Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hehe...åja :) Er ikke det 2 seter det a? Kan hende det bare er jeg som fusker litt..hehhehe... Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 det r 5 seter vettu:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Oki ;) Må ha forveksla den med en annen jeg tenker jeg... :) Er kælt med 5seter da :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 En bil er da vel like kul utvendig om det er 2 eller 5 seter. Du føler deg hverken kulere eller mer respektert hvis du kjører en bil med 5 seter. Mye er det Trygve forlanger for bilen a? På en måte litt kjedelig at bilen er så og si lik som Kenneth sin da. Til og med kun et tall forskjell på skiltnummeret:rolleyes: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 hehe, du sier noe der hehe teller ikke mye på utseende å mange seter hehe han sku ha 209, men den var så klart solgt:( skulle blitt råere etterhvert vettu;) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 eneste forskjell er at trygve sin var helt strøken da hehe Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Ja, var jo en forskjell det. Men syns fortsatt Kenneth sin ser litt råere ut. Sikkert fordi den er litt lavere. Synd bilen var solgt da:( Står en Passat til salgs like ovenfor Smeby-skolen Kolbu. Motor, utstyr etc. aner jeg ikke, men ser ut som et bra utgangspunkt. Edit: Passat'en står der ikke lenger nå. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 ville satt veldig pris på flere bilder av bilen, stereoen osv ;) Så billig som 3'er golfer er blitt, får jeg jammen lyst på en "prosjekt"/ stereo bil igjen! Billige deler osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 nei, er ikke den. men trygve sin har je lyst på, den er jo helt lik a vettu:) Aner ikke hvem som er hvem av de to bilene, men de ser jævli bra ut begge to vertfall.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Eneste forskjellen er vel at Trygve sin var mer strøken, og Kenneth sin er lavere. Og det siste sifferet på skiltnummeret:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Men det kan være at en Skikelig UNGDOMSkjørt 2000 model bil vil være i like "god" stand som et paar år eldre modeller. Det jeg mener er at bilens stand avhenger Veldig mye av sjaføren selv. Bryr ikke om motoren er kjørt 36000, Hvis gassen ikke har blitt "lagt ned" på govlet hele tiden . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 skulle gjerne hatt de skinsetene! :-P Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 hehe, du sier noe der hehe teller ikke mye på utseende å mange seter hehe han sku ha 209, men den var så klart solgt:( skulle blitt råere etterhvert vettu;) Det var jo kjipt da...fant en tilsvarende bil da, bare uten senk og de 20" :) Bare at det var 2004 model med 4motion og skinn til 210tusen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=1100989 Denna :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzxfelix Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 jeg tror du får mer enn 65k+ for bilen din. Selv om du ikke får igjen det som er påkostet, er det jo mye som er gjort med bilen. Lambodørene drar jo veldig opp. og det er en tdi, ikke en vanlig strikkmotor. Jeg har en ganske original golf 3 96modell, å har fått bud på 55k+ for den. men at du har 94 modell, skal ikke dra ned så enormt mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 tipper 60 til 70 lapper... er tross alt en 12 år gammel bil da.. har veldig lite og si hva du putter på av plastikk og slik.. men. det er nå meg da.. treffer du den rette kjøper (en som liker litt opphora biler) så kan du nok klare å lokke fram noen 1000inger ekstra :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg