Vegard Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Hva med å lage MC-forumet inndelt i Moped, Lett MC, Tung MC, RoadRace, Motocross, Trial, i tillegg til alle merkene? Og tuning, og kjøp- og salgsforum så klart! Kanskje dette vil lokke flere brukere, det er i dag ingen skikkelige MC-forum med mange brukere i Norge. Tar dere utfordringen? Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Juli 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Noen fler enn meg som savner dette? Her er det så mange brukere som det trengs for å samle mc-folket, og mange kjører jo både bil og sykkel! Et av de beste forumene, http://www.troli.no, fungerer ikke lenger på kjøp/salg. Hva med å fylle tomrommet? Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Oppgrader mc-delen av forumet!! Hadde vært veldig fint med litt orden i sakane for oss som kjører (kjørte:( ) 2-hjulinger! God idè Vegard! :cool: :D Savner et ordentlig forum for motorsykkel folket! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Ja - mere mc! Helt klart! Som sagt, mange av oss kjører sykkel også....kjøp og salg er et savn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 bilforumet.net ... ;) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Hvis du ikke vil ha et skikkelig MC-forum, hvorfor går du inn på denne tråden da? Det finnes et forum, men det er lite brukt. http://www.nmcf.net/index.php Originally posted by eek bilforumet.net ... ;) Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by eek bilforumet.net ... ;) Er veldig enig der. Er vel ikke lenge før kjøp/salg av fenderlister til gamle tresnekker og oppgraderinger av batterikapasiteten på mongolidebiler får egne topic.... Bilforumet.net bør være et bilforum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Jonaldo Er veldig enig der. Er vel ikke lenge før kjøp/salg av fenderlister til gamle tresnekker og oppgraderinger av batterikapasiteten på mongolidebiler får egne topic.... Bilforumet.net bør være et bilforum! Tror ikke akkurat det er noen aktuell problemstilling. Poenget er at mange av forumets brukere også kjører sykkel, og da er det OK å kunne samle alle brukerne i samme forum. Og hvis du ikke er interessert i sykler trenger du jo ikke å gå inn på akkurat de sidene. Da blir du fornøyd, og vi fornøyde! Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Grei deal det, selv om jeg ikke heeelt skjønner poenget...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Jonaldo Grei deal det, selv om jeg ikke heeelt skjønner poenget...... Kjøp deg en kul sykkel så skjønner du det med en gang!:D Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Vegard Hva med å lage MC-forumet inndelt i Moped, Lett MC, Tung MC, RoadRace, Motocross, Trial, i tillegg til alle merkene? Og tuning, og kjøp- og salgsforum så klart! Kanskje dette vil lokke flere brukere, det er i dag ingen skikkelige MC-forum med mange brukere i Norge. Tar dere utfordringen? Det er jo plenty av folk på nam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 jeg skal utvide mc-delen så fort jeg får tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Håkon A jeg skal utvide mc-delen så fort jeg får tid. Du skal ikke bytte navn til mcforumet.net i samme slengen da.....? He,he! Jo flere medlemmer jo bedre, men ikke begynn å blande inn sykler på Gatebil og banekjøring.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Håkon A jeg skal utvide mc-delen så fort jeg får tid. Kjempemessig!!! Gassing er gassing, enten det er på to eller fire hjul!!! Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by Jonaldo Du skal ikke bytte navn til mcforumet.net i samme slengen da.....? He,he! Jo flere medlemmer jo bedre, men ikke begynn å blande inn sykler på Gatebil og banekjøring.... Å hvorfor ikke?? (Tenker vel mest på banekjøring jeg da. Redd for å bli frakjørt? :D ;) ) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg