Gjest sexybam Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Så deg i går, bilen ser jo ikke ut. Likte den bedre orginal :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hehe, slutta å kjøra på rødt lys Magnus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Dette ble veldig veldig bra Rune!! :thumb Skulle forresten hilse fra Stu, haha. Må si jeg elsker slike tilfeldigheter!! :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Dette ble veldig veldig bra Rune!! :thumb Skulle forresten hilse fra Stu, haha. Må si jeg elsker slike tilfeldigheter!! :D Haha, det må jeg si er utrolig. Hvordan i f kom dere inn på meg? Velvel idag blir det litt kosearbeid, kan ikke ligge på latsiden heller.. Her er et hint: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Blir spennende å se resultatet da. Lakkert før, eller..? Hehe Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Snakka om uteliv i Stavanger, også har du nevnt en plass at du jobba der. Det sa han at han også hadde gjort så da måtte jeg jo spørre om dere faktisk kjente hverandre. Dette blir bra :) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Har aldri lakka før nei, eller jo.. bombrikka i matt sort! Hehe. Nå har jeg lagt plast primer på plastikken, og 3 lag med farge på ene sia. Gjenstår bare 2 lag med klarlakk. Får ta andre sia imorgen. Her ser dere jeg har maskert opp til primer. Begynner å ligne noe! Har vært heldig å unngått sig, men du får dreisen i det etter hvert.. Bare å holde bevegelse på boksen hele tiden.. Aldri holde den på samme området for lenge. EDIT: Og det er viktig å ha god dyse, ikke sånn biltema dyse! Og aldri start å spray rett på, for da får du "dråper" rett på lakken, lite fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Blir bra detta Rune :) Digg å bli ferdig da! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Blir bra detta Rune :) Digg å bli ferdig da! Hehe ja, var jo dette du skulle gjort for 3-4 mnd siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hehe ja, var jo dette du skulle gjort for 3-4 mnd siden.. Bla bla bla :P hehe Tar det i morra ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hehe det er bra.. Så kommer vi på Våler med nylakkerte kanaler begge to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hehe det er bra.. Så kommer vi på Våler med nylakkerte kanaler begge to! Mhm, med mindre Møller klarer å skaffe meg S4 skjørtene før fredagskvelden ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Fredagskvelden er du bøtte full, du skal ikke skru på noe skjørter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Fredagskvelden er du bøtte full, du skal ikke skru på noe skjørter! Hehe, før vi drar oppover da :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Svara på PM gutt.. Eller vil du ta det her Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg