skarlberg Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 okay, men det blir ikke noen store glipper? de er ikke for små? Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Om ballene mine er for små? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 hehe :) håper han snakka om grillene Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hehe nok om det, de passer fint over skarlberg;) Har hatt en bilpleie dag idag med en kompis, samt lokallagsmøte med vacn.. kjekk bildag! Legger ved litt bilder jeg.. Polering måtte til.. bilen likte ikke avfettinga, ble liggende igjen godt lag fra den.. Ser her at jeg er LITE fornøyd med å måtte polere bilen, etter den goode vasken jeg ga den.. Kosearbeid.. Ser på pads'a at dette gjorde underverker! Og det ble shiiiny! Resultatet.. Et par fra lokallagstreffet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Skjedde lite her gitt, bare gi faen i denne tråden og fortsette på vw audi club? Hmm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Du vet misunnelse kan være stille ;) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Tja tja! Kommer forresten noen nye bilder imorgen eller noe. Med kule settings og noen nye vinkler. Tatt med polfilter og vidvinkel denne gangen. Blir bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Det blir bra Rune :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Når kommer TH-Lines på bilen da? Fy f*** det MÅ bli bra. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Når kommer TH-Lines på bilen da? Fy f*** det MÅ bli bra. Feriepenger er kjekk ting, men som sagt tar alltid de kjekke tinga litt lenger tid enn andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hehe nok om det, de passer fint over skarlberg;) Har hatt en bilpleie dag idag med en kompis, samt lokallagsmøte med vacn.. kjekk bildag! Legger ved litt bilder jeg.. Polering måtte til.. bilen likte ikke avfettinga, ble liggende igjen godt lag fra den.. Ser her at jeg er LITE fornøyd med å måtte polere bilen, etter den goode vasken jeg ga den.. Kosearbeid.. Ser på pads'a at dette gjorde underverker! Og det ble shiiiny! Resultatet.. Et par fra lokallagstreffet.. Polerte du for hånd eller med maskin?? Blei sykt bra... Likte spesielt det frekka bilde fra treffet.. Det som er tatt forfra.. Kan tenka at det irriterte at du isje hadde grøfte lyså på der jah.. Glede meg te e se an me de på Stå på.. Sjefs bil. Ka gjør du egentlig med den tapen? dekke du vinduslistene før du polere eller? Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Bra du klarte å dra me deg aaaaalle bildene i quoten:) Joda irritere me de grøftelyså, gjør det. Tapen bruker jeg for å ikke få hvite skjøter. Med andre ord at det ikke kommer poleringsmiddel mellom karroseri deler. Og på gummi\plastikk lister. Ble gjort for hånd, med autoglym denne gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 kjenner du morten (mwb) brunerune? ser han i bakgrunnen på siste bildet :P Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 morten korneliussen? kjenner han ikke personlig nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 nei, morten wiik berge.. Er det ikke han du prater med? ligner veeldig i alle fall. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg