Sandmo Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Mye uheldige folk her i dag... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Velvel, nå har jeg en liten care-package heading my way. (Sorry for at jeg ditcher S4 looken alex, var aalt for lang ventetid på S4 fangeren, og fikk fanger, gitter og grill for 4 lapper... Så får vel prøve det da. M3 speil til de som vil ha det.. med adaptere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Hehe, det går bra :) RS4 fronten er fet den å, så blir nok bra! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Går det vanlige A4 tåkelys i her, eller S4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Hehe:) kjøpt av en i lier eller? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Hehe, jepp! Koselig kar, fant han på finn! *Elsker finn* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Sendte mail til han i går og lurte på hvor mye han skulle ha for kun gitter, men du var visst mer heldig enn meg;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Hehe. Alex, svar meg her! Går A4 tåkelysa i her? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Er jo ikke rart tråden har mange hits så fort som den vokser :drunk: Kult at du bytter ratt, så ut som om det var noe du trengte. Du skulle ikke hatt Porsche Cup-felger à la de KT2-felgene? En fucking famous wheel whore må jo ha litt nye felger iblant ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Hehe. Alex, svar meg her! Går A4 tåkelysa i her? :P Gitterene er orginale RS4? I så fall burde de orginale runde A4 tåkelysene passe inn uten problemer. Koster 2100kr ca hos Thorshov med VACN rabatten. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Er jo ikke rart tråden har mange hits så fort som den vokser :drunk:Kult at du bytter ratt, så ut som om det var noe du trengte. Du skulle ikke hatt Porsche Cup-felger à la de KT2-felgene? En fucking famous wheel whore må jo ha litt nye felger iblant ;) Eirik Hehe jo, blir noe stort i år. Men har blitt mye felg mas i det siste nå, så tenkte jeg skulle begynne å få på noe skjørter på kjerra. Skal lakke ned, så kan like godt bytte fangere. Så kjøper jeg noen helt OK 18" nå, og noen skikkelige i sommer. Bil er alt for dyrt. Puh! Gitterene er orginale RS4? I så fall burde de orginale runde A4 tåkelysene passe inn uten problemer. Koster 2100kr ca hos Thorshov med VACN rabatten. Jepp. Passa over de, men prisen var heller svimmel på Møller. 3200 for settet. Så får ta en titt på Torshov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 oj se her jah! gutten har skaffet seg rs4 greier. grattis med feit fanger da. gjenstår bare å kutte litt i skjermene og hive i rs4 skjermer no så... hehehe neida.. d blir for heavy. må fangeren tilpasses på noen måle? er den ikke for brei i overgangen til skjermene egentlig? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 kommer til å bli veldig pent med rs fanger .... skal du bytte s4grillen eller hva skjer på den fronten Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Jepp. 1 stk S4 grill snart up for grabs! Tim: Denne fangeren passer rett på A4 B5 karros. Er ikke en org. RS4 fanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 selge s4 grillen sier du? :D jeg vil ha :D Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg