Audiburner Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Vurderer å gjøre dette med avanten min også. Facelift baklykter altså. Er det mye arbeid Rune? Går du gjennom sidelommene i bagasjerommet, da eller? Siter ( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998 (x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000 (x) Opel Corsa 1.2 City 2001 (x) Honda NSR 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Neida, er ikke noe arbeid. Nå fikk ikke jeg med lampeholdere da, så dette må jeg kjøpe fra Møller. Men du løsner trekket bak lyktene, skrur ut 4 stk bolter på hver lykt med en tier skralle. Så er det bare å trekke de ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Du får jo "billig" soting av ruter gjennom vacn da. Ligger en tråd under tilbuds-delen, tror de reklamerer med soting av 7 ruter for 4000kr. Med 7 års garanti.. ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Du får jo "billig" soting av ruter gjennom vacn da.Ligger en tråd under tilbuds-delen, tror de reklamerer med soting av 7 ruter for 4000kr. Med 7 års garanti.. ;) Så holder han til i Moss å da :P Men dit må nesten jeg en tur i løpet av våren gitt :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Får en kompis av en kompis til å tone alle rutene mine til en god pris. Har og bestilt pæreholdere til baklyktene. 600kr for begge før VACN rabatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 det blir meget pent med facelift bak på din :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Så holder han til i Moss å da :P Men dit må nesten jeg en tur i løpet av våren gitt :) Detaljer :op: hehe Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 yoyo. kom til å tenke på noe greier ang. lyktene forran. baki lyktene så er det to ledninger som går mot pærene. skal det ikke være en sokkel der, som da pluss og minus ska kobles på? har null peil på h7, men virker litt rart å koble direkte på pæren? :S (håper eg tar feil. d blir minst stress..) hva sa møller ang leveringstid på de pæreholderne? :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 En uke leveringstid. Fatta ikke helt hva du mente med forlyktene nå, men vi kan bare ta det på msn Tim.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Okey folkens, hjelp meg ut her. Trenger ALLES mening! Står mellom disse to, ene paret har jeg som mange vet -hatt før i 17". Keskin KT1 8,5x18" og 10x18": Keskin KT2 9x18" og 9,5x18": Hva skal jeg velge?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 KT2 ser best ut av de to i mine øyne. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 yoyo. kom til å tenke på noe greier ang. lyktene forran. baki lyktene så er det to ledninger som går mot pærene. skal det ikke være en sokkel der, som da pluss og minus ska kobles på? har null peil på h7, men virker litt rart å koble direkte på pæren? :S (håper eg tar feil. d blir minst stress..) hva sa møller ang leveringstid på de pæreholderne? :) Nei skal ikke være noen sokkel ellerno slikt der, er nok klare for montering de lyktene der... H7-pærer har "tupper" og pluss og minus ledningene har nok kabelsko som passer, så det er bolt on:partyon: gleder meg til å se resultatet, blir nokk bra:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Jeg ville valgt KT2, med lavt innpress bak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Lavt innpress blir det uansett. Rundt 20. Må det for å gjør av klaringen til fjørene. 25 blir for høyt. Og her snakker vi ikke 8" felg.. så det blir j*vlig bredt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Jeg er helt enig i KT2! Passer linjene på bilen mye bedre enn 1'ern :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg