stene Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Unikt! Nydelige stoler fra drømmebilen ;) De så skikkelig gode ut! Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Velvel, hva sier vi til detta?! PS: Legg merke til bombrikka på siste bildet, smart tips for dere som enda ikke har komt på det! Ser den ikke utenifra, er bare blitzen som jukser nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Velvel, hva sier vi til detta?! :pray er ikke mer å si. Er dette den permanente festeløsningen til selene? Jeg trodde du skulle feste de i gulvet rett bak setet jeg..? Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 :pray er ikke mer å si. Er dette den permanente festeløsningen til selene? Jeg trodde du skulle feste de i gulvet rett bak setet jeg..? Ja, skal være slik. Er ikke noe effekt i å ha de i gulvet rett bak setet. De bør være festet "høyt" oppe. Med nye felgene og bunnlav bil, skal det ikke være noen i baksetet uansett. :) Baksetet vil også bli trukket i svart skinn, for å bli litt mer anonymt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Det å feste de for lavt eller for høyt er vel også farlig i en kollisjon. Var masse snakk om det i en eller annen prosjekt tråd her på forumet. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Det å feste de for lavt eller for høyt er vel også farlig i en kollisjon. Var masse snakk om det i en eller annen prosjekt tråd her på forumet. Jepp, har du de for lavt vil selene bak presset mot seteryggen, og i verste fall vil den gi etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Jepp, har du de for lavt vil selene bak presset mot seteryggen, og i verste fall vil den gi etter. Ok... Jeg synes ihvertfall baksetene er greie å ha, men så kjører jeg familienbil også da :roll: Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Får jo plass til et par fjortisberter i mellom de selene der da ;) Er ikke det det viktigste? xP hehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Dette ble jo Konge Rune:win Lårstøtten er ikke eletrisk den dras ut manuelt sånn så på de gamle recaroene vis du ikke har funnet det ut. Sele tinga dine ligger klart her nå. Usikker på hvilken dag eg skal til byn igjen men vis det haster så kan eg sikkert fyke til byn med de, eller du henter de. Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Dette ble jo Konge Rune:win Lårstøtten er ikke eletrisk den dras ut manuelt sånn så på de gamle recaroene vis du ikke har funnet det ut. Sele tinga dine ligger klart her nå. Usikker på hvilken dag eg skal til byn igjen men vis det haster så kan eg sikkert fyke til byn med de, eller du henter de. Må ha de imorgen. Skal på visning på onsdag ser du! Ringe deg eg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 ohhh, sweete seter! Synes "verdien" synker når du gjør bilen din til en 2seter. Men men, det er jo din bil;) Setene var deilige! Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 ohhh, sweete seter! Synes "verdien" synker når du gjør bilen din til en 2seter. Men men, det er jo din bil;) Setene var deilige! Se rett bak nakkestøtten, en quick-release. På 1 minutt kan jeg gjøre fri baksetene til folk. Og når den skal selges, kan jeg lett skru ut selene om du mener det høyner verdien. Men ja, setene er herlige! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 åÅÅH. Så ikke at du hadde de orginale hengende enda. Ps, du har montert de nye i en sikker høyde;) Men det visste du =) Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 åÅÅH.Så ikke at du hadde de orginale hengende enda. Ps, du har montert de nye i en sikker høyde;) Men det visste du =) Hehe, visste det ja. Derfor jeg gjorde det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Jaja, stor dag imorgen, visning på BT. Skumle greier, nesten som å gå til tannlegen:( Men går alt etter planen, har jeg skilter imorgen igjen. Blir gøy, da jeg har vært "uten" skilter siden august! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg