Steef Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 De var mye finere, Brunerune. Ja, du sier noe der, men hadde vært finere hvis du hadde lagt klarlakk på dem. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 De var mye finere, Brunerune.Ja, du sier noe der, men hadde vært dinere hvis du hadde lagt klarlakk på dem. :) Jepp. Men ble gjort når jeg var "ung" og dum. Og har ikke gidda å forandre det, da nye lykter kommer etter hvert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Idag har det blitt litt mekking. Har pussa ned og lakkert alle 4 kalipperene i svart hammerite lakk, ble akkurat som nytt. Så har jeg bytta ut de rustne umbraco boltene på senterkoppen (felgene), med rustfrie umbraco bolter. Veldig bra. Kommer litt bilder imorgen.. Har og en lite overraskelse som sikkert kommer i løpet av helga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ja håper du kommer med en bra overaskelse som får oss til å sitte godt ;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ja håper du kommer med en bra overaskelse som får oss til å sitte godt ;) Snik! Forresten, kom deg på msn frank.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Som dere sikkert har fått med dere, har jeg sånne kjipe grå stoffseter i bilen, og planen var RS4 interiør i høst. Det blir det fortsatt, men har fått stort hull i ene sidestøtten på førersetet. Og iforrigårs kom jeg over noen flotte erstattere for de grå forsetene. Det er disse som blir henta idag:) Var sykt heldig med disse, de er trukket om nå nylig, og er så og si ikke brukt etter dette. Og fikk de VELDIG billig. Må lage egne braketter til disse, men er bare å hive seg i det med sveiseapperatet:) Kommer med oppdatering når setene er i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ikke gærnt! Ser digge ut:D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Dette blir bra rune, få de i nå.. Spent.... Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Da var setene henta, akkurat kommet hjem. Hiver de i imorgen går jeg utifra, nå er det senga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Grattis med nye seter. Så gode ut:) Tør jeg spørre om prislappen? Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Grattis med nye seter. Så gode ut:) Tør jeg spørre om prislappen? De ble trukket om for 7 lapper for noen år sia. Betalte 2000 for 2 stoler.. Finner ikke slikt tilbud hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 veeldig like de orginale sportssetene som sitter i a4'en da.. mine er jo prikk like Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 veeldig like de orginale sportssetene som sitter i a4'en da.. mine er jo prikk like Ja de er nok så like, men nedia rompa på de er de ulike, og er litt fastere sidestøtte på disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 jepp, ser det. sportssetene er ikke verst de gitt :) men skulle gjerne hatt recaro rs4 skinn :D Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 jepp, ser det. sportssetene er ikke verst de gitt :)men skulle gjerne hatt recaro rs4 skinn :D Jepp, jeg og. Men koster 15000+ så jeg får ta de i høst. Tok disse på rappen da jeg har fått hull i sidestøttene mine, så disse er bare midlertidlig.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg