Gjest brunerune Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Alt er jævlig smooth i min, eneste som rister som faen er skiltplata:D Bilder kommer, bare få fatt på kamera. Få ny mobil hvor kamera ikke duger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Da har jeg noen pics av anlegget og ymse.. håper det faller i smak:) Litt dårlig plassering på det nå, men var gjort på par timer for å nå helga.. Men blir bedre med tia. Andre pics jeg knipsa i samme slengen;D Stemningsbilder på vei til Mandal, guttegjengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Nice :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jumprene vi har fått trykka opp til alle mann, Stavanger Tyskstük Forening:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 nydelig bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 nydelig bil :) Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Takker :) Skulle ønska jeg hadde masse penger :P *ler* blir jo syk av og se på biler her inne :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jumprene vi har fått trykka opp til alle mann, Stavanger Tyskstük Forening:D Nice.. Vil ha! :partyon: Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Nice.. Vil ha! :partyon: Kom deg inn på facebook på gruppa "Tyskstuket". Der vi holder til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EskilF Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Vanvittig pen a4 du har! Er egentlig bobleentusiast selv (har kun golf 2 nå pga studier), men lurer på en eldre a4 med tiden. Du har ikke tenkt å selge denne a4'en engang? Frekt av meg å hinte frampå, men klarer ikke å dy meg! :p (siden du blir fort lei, som du selv sier hehe..) Riktig farge, rett senk, perfekte felger +++ Liker at du ikke styler den mer enn nødvendig, diskret styling er helt klart best! Lei av alle plastikkbiler som flyter rundt nå for tiden... Det var dagens skryte-porsjon... hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Vanvittig pen a4 du har! Er egentlig bobleentusiast selv (har kun golf 2 nå pga studier), men lurer på en eldre a4 med tiden. Du har ikke tenkt å selge denne a4'en engang? Frekt av meg å hinte frampå, men klarer ikke å dy meg! :p (siden du blir fort lei, som du selv sier hehe..) Riktig farge, rett senk, perfekte felger +++Liker at du ikke styler den mer enn nødvendig, diskret styling er helt klart best! Lei av alle plastikkbiler som flyter rundt nå for tiden... Det var dagens skryte-porsjon... hehe.. Tusen takk for skryt:) Alltid kjekt med det. Har selv blitt bitt av boblemanien, selger veteranen i uka nå, og skal ha meg boble etter sommern. Skikkelig cal-looker. Ellers blir det nok ikke salg før neste år vil jeg tro, da jeg har en del ting som gjenstår, ikke minst med tanke på interiør. Men er alltid lommeboka som styrer, uheldigvis! Nå blir det forresten bestilt facelift lykter bak i nærmeste fremtid, og lakka dør og speilhus. Venter bare på feriepengene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Igår fikk jeg fiksa eksosen, snudd u klemmene så har subba på humper, og retta stussene som hadde begynt å helle mot ene siden. Og pressa opp motordekselet 2-3cm. Så har jeg også senka den 2cm forran nesten. Så nå ligger det på 80mm-60mm i senk. Pluss jeg har spacet ut fordekkene 5mm. Skal senke mer bak, men pappa tok jo seff med seg garasjenøkkelen på hytta, hvor resten av spacerene ligger. Par bilder: Nå får jeg en snusboks mellom asfalten og bunndekselet. Har potensiale til mye mer! Men audi måtte bygge motoren såpass ned. Faen altså.. Må få meg 18". Retta eksosen.. ________ Har også funnet facelift lykter bak jeg har lagt inn bud på. Orginale selvklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Hehe, ble ekstremt lav nå ja :P Men du burde kunne få litt mer plass under motoren hvis du kvitter deg med bunnplata eller lage en ny og flatere en...? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Jo, men nå er det ganske greit, for nå hører jeg liten *tyshh* lyd når den tar nedi.. og vet da at jeg har 2-3cm å gå på. Verre om du kjører og aner alt og ingenting.. så bare *DONK* og der var panna gone. Ser på det som en sikkerhet. Pluss motorrommet holder seg noen lunde rent:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg