Gjest brunerune Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ja, hadde vært digg med noen fine bilder av A4 :D Har tenkt på å kjøpe meg en snart, før ikke lappen før i slutten av november, men må starte litt tidlig, men å¨modde bilen. :D:D:D noen som har noen idee om hva jeg burde gjøre først???? Hmm.. vil anbefale å kjøpe deg bil først hvertfall :) Etter det kommer de to hovedpunktene; felger og senk. Etter det kommer eksos, lykter, grill osv osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fast Mac Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ja hadde tenk på å skaffe meg bil først :P tro jeg skal ta denne i denne rekkefølgen: 1. bil (gjerne en A4 1.8T Q 2. Nye 18 toms felger 3. senke bilen en del 4.kjøpe nytt bodykit og diverse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Soting av rutene er jo ikke å fornekte... ;) Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Jo. Men toning derimot, er ikke til å fornekte! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fast Mac Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hehe sant. skal nok bare sote bakviduene. men lurer på spoiler. hva syntes dere, med? eller uten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Er dette din tråd der du stiller spørsmål om hva andre skal synes om du skal ha spoiler og soting ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fast Mac Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hehe. nope. men tenkte jeg ikke skulle lage en helt ny tråd om det lille spørsmålet. og vis jeg ikke husker feil, så er ikke din tråd? :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Såååå var det tilbake til tema. Vært litt under forran å sett, og har innsett at bilen må på verksted imorgen. Begge drivakselmansjettene er gåen, og må skifte drivledd da det har komt veistøv og drit inni. Ikke noe gøy å ralle rundt med. ABS skal også fikses. Baaaah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Sure penger som må ut det igrunn. Men det må jo til :) Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Jepp. Blir ikke så dyrt. 600kr pr ledd på biltema og sikkert par tusen i montering. Takker far for at jeg får skifta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Det ble verksted time for bilen din ja.. Hehe.. Greit det så får du fikset det også er det garanti på det.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Det ble verksted time for bilen din ja.. Hehe.. Greit det så får du fikset det også er det garanti på det.. Jepp. Gidder ikke gjøre noe halvjalla greier på drivakslene ass, Er ikke bare å kjøre inntil sia om det smeller i de! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jo. Men toning derimot, er ikke til å fornekte! Toning av ruter 30% helt frem er ikke å fornekte:) Men jeg tror nok BadV12 tenkte på det samme som meg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Fine været idag.. Tatt med mobil da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Dødsrått :D Jeg og vil ha soool. Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg