al3x Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 brunerune må jo nesten komme seg oppover til Oslo og delta på noen streetmeets ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Må bare si at bilen din ser sykt fin ut, Har dunoen planerom å dra pånoe treff til sommeren ?? hadde vært kult å se den inn "real life# [/color] brunerune må jo nesten komme seg oppover til Oslo og delta på noen streetmeets ;) Hehe gutta boys, reiser jeg til oslo, blir det 1 time ifra, på rudskogen, thats it. Ellers er jeg alltid å se på lokallagstreff i Stavanger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hehe gutta boys, reiser jeg til oslo, blir det 1 time ifra, på rudskogen, thats it. Ellers er jeg alltid å se på lokallagstreff i Stavanger:) Er du medlem i VACN? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 brunerune her; Nei Mew er ikke det, har tenkt, men aldri komt så langt! Henger bare på treffa med de jeg kjenner, prater litt osv. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Faen da, skulle melde meg inn i VACN idag, muttern skulle spandere, men så funka det ikke! Jævla BankID driten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Bare å prøve igjen, må komme deg inn der du også;) Tusen takk for hjelpen igår, håper på bedre resultat neste gang uten knekkte bolter og daukjøtt;) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Bare å prøve igjen, må komme deg inn der du også;)Tusen takk for hjelpen igår, håper på bedre resultat neste gang uten knekkte bolter og daukjøtt;) Hehe jepp, din forbistrade gjøssing grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 "fortjene å høra det"...haha, snakk om droltehumor dagen derpå:jackinbox: Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 "fortjene å høra det"...haha, snakk om droltehumor dagen derpå:jackinbox: olemarius e alltid sånn, snakke som han drite. Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Har idag snakka med en bekjent som er mekaniker, og har funnet og at jeg har kjøpt feil olje min bil. 5-40 helsyntetisk er beregnet for bil som er gått under 100 000km, og hvis jeg benytter denne nå vil bilen begynne å bruke mer olje, altså svette og brenne det ut i eksosen. (Snakker for min bil A4 1.8 20v.) Dette er noe jeg ikke vil, så da blir det Castrol GTX 5 Lightec 10W/40 delsyntetisk heller. Bilen min har ikke brukt ei dråpe olje, og slik vil jeg ha det videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Greit å kjøre på bra olje :) Gleder meg til det kommer flere bilder av bilen, og gjerne i sollys. Liker fargen :D Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Jepp, må fikse en fotosession en dag snart, er jo meldt sol:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Mens her melder dem vel snø tenker jeg. Jeg får flytte meg nedover å bli med på noen shots ;p Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Mens her melder dem vel snø tenker jeg. Jeg får flytte meg nedover å bli med på noen shots ;p Hehe jepp. Gjør det. Møre er no dritt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fast Mac Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ja, hadde vært digg med noen fine bilder av A4 :D Har tenkt på å kjøpe meg en snart, før ikke lappen før i slutten av november, men må starte litt tidlig, men å¨modde bilen. :D:D:D noen som har noen idee om hva jeg burde gjøre først???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg