turboquattro Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Dette ble tøft brunerune! Skikkelig senk gjør seg det gitt... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 helt utrolig hvor mye skikkelig senk og felger gjør.Må si du har ordnet en a4 AKURATT slik jeg ville gjort, kjempebra :) Blir bra med de planene du har, skal du sette på chromekapper på speilene eller? synes det er tøft jeg :) Takker! Aldri kromkapper, blir å lakkere speila lilla som bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Dette ble tøft brunerune! Skikkelig senk gjør seg det gitt... :) Yepp! Takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ja gratulerer rune, bolten måtte gi tapt til slutt her skjønner jeg.. Hehe. Få sjekket opp de lampene nå da. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ja gratulerer rune, bolten måtte gi tapt til slutt her skjønner jeg.. Hehe. Få sjekket opp de lampene nå da. vagcom baby! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Fant et par bilder til som jeg tok idag: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ble nice dette. Er det så bra klima i Stavanger at du har bytta til sommerhjul for godt, eller er det bare for å "teste"? Teste er bra babyhmm? Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Nice!:) Selge felgene eller?:rolleyes: hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ble nice dette. Er det så bra klima i Stavanger at du har bytta til sommerhjul for godt, eller er det bare for å "teste"? Teste er bra babyhmm? Hehe, er govær her.. 7-8 grader ute. Er skifta til det kommer minus igjen! Selge felgene eller?:rolleyes: hehe.. Hehe, skjer ikke!! :cook :cook :cook :cook :cook :cook :cook Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Det var A4en sin. Lav og bred :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 :camper: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Det så bra ut:) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Det så bra ut:) Siden du syns det, kan vi jo bytte bil?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Siden du syns det, kan vi jo bytte bil?? :D Får jeg med dama også da eller? Også mobilen? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Får jeg med dama også da eller? Også mobilen? Hahahahah, deja vu eeeeeeeeeller. Mobilen da, skal du med to damer? Tilfredsstiller hun deg ikke?? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg