Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Begynner å bli bra den bilen din nå! :D Mangler bare RS4 grill og noen grøftelys Tror jeg skal ha S4 grill uten emblemet. Så blir jo speilhusene og nye døra snart lakket. Og nye baklykter om litt:) Grøftelys blir vel og noe å tenke på, men ikke akkurat første pri. Har tross alt to biler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ja sant det, du har jo sorte speilkapper fortsatt. Blir mye bedre helhetsinntrykk når de er i samme farge som resten av bilen! S4 funker det å :) Hehe, er vel nok å fikse på GT'n tenker jeg. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ja sant det, du har jo sorte speilkapper fortsatt. Blir mye bedre helhetsinntrykk når de er i samme farge som resten av bilen! S4 funker det å :) Hehe, er vel nok å fikse på GT'n tenker jeg. Jepp.. tar ting med tia... Har tross alt skole, og ikke minst kvinnfolk som begynner å bli utolmodig angående all bilmekkinga:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 pm alex! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Har nå hatt første test drive, bilen føltes tight og fin! Eneste er at det lyser en rød varselstrekant og abs merket lyser. Er dette normalt? Og er det bare å disable med vagcom? Som noen sier kan det være en abs føler eller om du har bremsevarsler på klossene kan det være de (noe jeg egentlig ikke trur du har). Rød varseltrekant? Hmm, bilder? Den røde varsellampen jeg fikk engang i bilen var på at det var VELDIG lite bremseveske på beholderen. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Som noen sier kan det være en abs føler eller om du har bremsevarsler på klossene kan det være de (noe jeg egentlig ikke trur du har). Rød varseltrekant? Hmm, bilder? Den røde varsellampen jeg fikk engang i bilen var på at det var VELDIG lite bremseveske på beholderen. Hvis det er noe tull med ABSen så kommer den varsellampa på. Gjort det hos meg et par ganger samtidig som det lyser ABS, kom en gang jeg bare bremsa for å stoppe langs veien :S Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Oppdatering DUB Publishing emblemer: Hva skal du med DUB emblemer på Audien da? Ser jo bare jalla ut og ikke har du 20" heller. Keep it Clean. Emblemtrim er for Bmw gutta. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Keskin Klassik KT7 heter felgene:) mine gamle...! Keskin KT-1 Klassik ;) hehe samme som mine Ble bra på bilen din, men sku hatt kant foran og! Dritgromt med senkinga! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Hvis det er noe tull med ABSen så kommer den varsellampa på. Gjort det hos meg et par ganger samtidig som det lyser ABS, kom en gang jeg bare bremsa for å stoppe langs veien :S Men da er det bare å sjekke med vag-com da.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Hva skal du med DUB emblemer på Audien da? Ser jo bare jalla ut og ikke har du 20" heller. Keep it Clean. Emblemtrim er for Bmw gutta. Sant det, ser det litt an senere i sommer. Det vil isåfall byttes ut med audi emblemene på forskjermene, så et emblem blir der uansett. Men tror jeg drøyer det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Keskin KT-1 Klassik ;) hehe samme som mine Ble bra på bilen din, men sku hatt kant foran og! Dritgromt med senkinga! :D Hadde jeg kjøpt de nye, hadde jeg nok kjøpt med kant! Men sånn ble det ikke, er fornøyd jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Tok et par bilder idag, kamera funker dårlig når det er mørkt ass.. så måtte ta noen nye: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voffe Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 nice! er en virkelig fin bil du har! Hvor breie er de dekkene? ser enorme ut :D Siter 2000 Audi A4 1.8TQ Avant (snart) 2000 Toyota Celica T23 GT (Til salgs) x2005 Toyota Corolla 1.4TDI x1995 Audi A4 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 nice! er en virkelig fin bil du har! Hvor breie er de dekkene? ser enorme ut :D 245/35/17 på 10" felg bak og 215/40/17 på 7" felg forran har jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 helt utrolig hvor mye skikkelig senk og felger gjør. Må si du har ordnet en a4 AKURATT slik jeg ville gjort, kjempebra :) Blir bra med de planene du har, skal du sette på chromekapper på speilene eller? synes det er tøft jeg :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg