Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet


Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Har nå hatt første test drive, bilen føltes tight og fin! Eneste er at det lyser en rød varselstrekant og abs merket lyser. Er dette normalt? Og er det bare å disable med vagcom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig enkelt å lage dårlig kontakt eventuelt kutt en av abs ledningen når man senker! Burde skjekke at du ikke har herpa de ledningene:)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Det er veldig enkelt å lage dårlig kontakt eventuelt kutt en av abs ledningen når man senker! Burde skjekke at du ikke har herpa de ledningene:)

 

Mew:

Kom abs lyset lyser og rød bremsevarsel kommer på, piper tre ganger gjør den og. Samme gjorde det på olemarius på forumet sin 01 polo når han satt på 13" vinterfelger.. Hmm whats wrong!

grov1:

Kom på ca 5500kr til slutt vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Kan jo bare være dårlig kontakt, så sjekk det først :)

 

Husker jeg hadde noe lignende en gang, og da var det bare kontakten som var litt løs.

 

Okei. Var ute å kjørte ikveld, bl.a innom vacn lokallagstreffet. Sykt digg å kjøre, akkurat som en gocart. Eneste er at det klukker stadig oppe på bakdemperne. Enten har jeg ikke stramma godt nok til når jeg satt den på bakken, ellers er det den stygge plastikk koppen så får seg et smell og to?

 

For alle dere som tenker på å skaffe dere gewinde, do it! Sykt digg følelse å måtte kjøre skrått over fartshumper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Flink gutt! hehe ;P

 

I know! Hehe.. så den bra ut da? Fatta du noe av den? Glemte å ta noen bilder, men får funke slik den er nå.. Fatter folk lite av den, har de ikke noe her å gjøre :sombrero:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Hehe.. så den bra ut da? Fatta du noe av den? Glemte å ta noen bilder, men får funke slik den er nå.. Fatter folk lite av den, har de ikke noe her å gjøre :sombrero:

 

Så greit ut det, med unntak av x antall skriveleifer :P Men det er ikke så nøye =)

 

Kjekt å ha tilgjengelig når jeg skal begi meg ut på det samme uttpå våren en gang!

 

Edit: Sånn, lagt til i første posten på FAQ'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår