al3x Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Looking good ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Looking good ;) Nå venter vi bare på deg al3x! Kommer det nye felger til sommern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Nå venter vi bare på deg al3x! Kommer det nye felger til sommern? Hehe, jada. Kommer masse nytt til bilen min i år :) Så lenge økonomien holder da. Men jeg venter vel egentlig bare på at våren skal komme sånn at jeg kan bestille nye felgene (må til Sverige å hente de) og senkesettet (fortsatt ikke fått det jeg bestilte fra VW Car Consult anger2). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hehe, jada. Kommer masse nytt til bilen min i år :) Så lenge økonomien holder da. Men jeg venter vel egentlig bare på at våren skal komme sånn at jeg kan bestille nye felgene (må til Sverige å hente de) og senkesettet (fortsatt ikke fått det jeg bestilte fra VW Car Consult anger2). Senkesett er det a? Og hvilke felger falt det på? Er ikke VW C.C bare no båss da? Syns jeg har hørt det.. Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Senkesett er det a? Og hvilke felger falt det på? Er ikke VW C.C bare no båss da? Syns jeg har hørt det.. Hehe. Felgene blir ASA Racing Black i 18" (http://www.svenskagrossisten.se/img2.php/popup/668/430/images/pirate.JPG) Senkesettet jeg EGENTLIG skulle ha var FK Silverline, men det ble jo aldri noe av. Kødden som driver VW CC har jo fucka opp så jævlig. Så vi er 19 stk som har advokat på saken nå, skylder oss 19 nesten 300 000kr... Men nå blir det vel bare det billigste og beste jeg finner :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Haha, så det var båss altså. Jaja kjipern det der. Å kjøpe fra useriøs sjappe. Skal få kjøpe mine fjørbein med 40/40mm på:P Hihi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Haha, så det var båss altså. Jaja kjipern det der. Å kjøpe fra useriøs sjappe. Skal få kjøpe mine fjørbein med 40/40mm på:P Hihi. Hehe, ja, var litt nedtur det der. Bare lest masse positivt om dem før jeg bestilte derfra og så har det skjedd no piss med firmaet da..huff.. Takk for tilbudet, men tror jeg skal ha den _litt_ lavere enn 40mm ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hehe, ja, var litt nedtur det der. Bare lest masse positivt om dem før jeg bestilte derfra og så har det skjedd no piss med firmaet da..huff.. Takk for tilbudet, men tror jeg skal ha den _litt_ lavere enn 40mm ;) VMAXX justerbart da eller Supersport fra ebay. Som en sa tidligere her, havner på ca 4000kr ferdig i Norge. Finner vel ikke billigere enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 VMAXX justerbart da eller Supersport fra ebay. Som en sa tidligere her, havner på ca 4000kr ferdig i Norge. Finner vel ikke billigere enn det. Mhm, likte at VMAXX senker så mye som det gjør. Skal dra innom Streetdesign og høre hvordan de FK settene de har er. Koster 5500kr, og de holder til like ved her så da blir det ikke noe frakt kostnader akkurat :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Mhm, likte at VMAXX senker så mye som det gjør. Skal dra innom Streetdesign og høre hvordan de FK settene de har er. Koster 5500kr, og de holder til like ved her så da blir det ikke noe frakt kostnader akkurat :) Not bad:) Er FK settene no tess? Link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Not bad:) Er FK settene no tess? Link? Det jeg lurer på å :op: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7009 De matcher fargen på bilen min da iallefall, hehe :) Edit: Men FK skal levere ganske bra produkter, men er ikke sikkert det gjelder for de billigene utgavene deres da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Det jeg lurer på å :op:http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7009 De matcher fargen på bilen min da iallefall, hehe :) Edit: Men FK skal levere ganske bra produkter, men er ikke sikkert det gjelder for de billigene utgavene deres da. Se der ja. Men 65 vet jeg ikke om er nok, må nok ned i 70-80mm.. hvertfall jeg med 17".. Uansett, har hørt at man må bytte ut et stag som er kortere når du setter på VMAXX, følger dette med settet? Noen som kan svare på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=70523 Se hva jeg fant :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 KW Inox 2:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=70523 Se hva jeg fant :) Hehe, har lest den og div andre tråder, google er din venn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg