eVicez Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Jeg har planer om å hente en bil ifra utlandet, som KUN skal brukes på bane. Hva må jeg betale for? La oss si at bilen koster 20000kr i det landet jeg henter den i, må jeg da betale moms av beløpet + toll osv? Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hvis du ikke skal registrere den, må du kun betale mva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 takker :) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Tenker på det samme! Kansje litt dumt spørsmål, men hvor skal momsen betales til, og når? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Tenker på det samme! Kansje litt dumt spørsmål, men hvor skal momsen betales til, og når? Tollvesenet, straks den ankommer landet. Husk at du må betale moms også for alle fraktutgifter! (hvis ikke du kjører den over selv da). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg