Gandi Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Burde gå greit med omega 24v framme og tilsvarende bak. er jo like mye hk i den som i LET, + at omega veier mer. Hvis du finner en fornuftig mann på BT, så er det bortkaset og bruke penger på dyre pinkbremser frambremsen til omega 24v er faktisk akurat di samme som pink420 frambremsene. kontakter du Frode Engelund får du TÜV papirer på 420Hk for 3000,-kr Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboChrister Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 det som er saken når du skal bruke omega bremser er at du må borre om til 4bolt for omega 3000 er vell 5bolt? å del liker biltilsynet dårlig har eg hørt Siter Bruk vett, Ligg bredt! 1977 Opel Ascona B - prosjekt 1991 Opel Omega 2.0 cd 1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 det som er saken når du skal bruke omega bremser er at du må borre om til 4bolt for omega 3000 er vell 5bolt? å del liker biltilsynet dårlig har eg hørt Hvordan i alleverden skal de kunne se det? (snakker frambremser) De krever neppe av du demonterer navet! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 frambremsen til omega 24v er faktisk akurat di samme som pink420 frambremsene. kontakter du Frode Engelund får du TÜV papirer på 420Hk for 3000,-kr Hehe, hørt rykter om det ja. Skal jo egentlig være stemplet chassienr i de papirene. Skivene er vel like, men kaliper er fra MB Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.