Grev1 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Driver å skal lakkere calippere nå, tok av hjulet å fant ut dette: http://s66.photobucket.com/albums/h261/grev1/?action=view¤t=MOV01814.flv Skal det være sånn? Kan dette være grunn til at det rister når jeg bremser? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabcab33 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Ser ut som du mangler den skruen som skal holde fast skiva til navet. Men når du drar til hjulboltene igjen, så holder jo de skiva på plass. Skaff deg den skruen du, så sitter skiva riktig. happyhappy Siter -89 Saab 900 Turbo cab. Airflow -94 Saab 9000 CD "AERO" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 såvidt jeg vet har alle audi det slik, skiva ligger løst og blir satt fast med hjulboltene når du har felgen på. ser du har vw vento og det er sikkert samme løsning der. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 For meg ser det ut som at skruen som holder skiva fast når hjulet er tatt av er knekt og gjengepartiet sitter der enda. Kan få kast pga den viss den ikkje står overens med hullet når du monterer(pga den delen som stikker litt ut). Ta av skiva og borr ut resten av skrua. Slip reint annleggsflata på navet og annleggsflata på skiva.Monter ny skrue,eller viss du ikkje får ut den knekte slip den plan med navet slik at ingenting stikker lengre ut enn anleggsflata på navet. Når du har gjort dette har du ihvertfall eliminert en mulighet for kast viss du fortsatt har det. Har du fortsatt kast under bremsing er det nok skiva som har slått seg,må da enten dreies eller byttes.m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 På både Audien og evo'n er skivene løse og blir klemt fast med hjulet. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg