mr.doodee Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hei! har hatt kondensator i bilen en stund, første gangen eg brukte den så brukte eg den lyspæren som følger med for å få ladet den helt opp eller ka det nå va den var til. men så i dag var bilen min tom for strøm, og nå når jeg har fått den igang igjen så ser eg at led lyset i kondensatoren står å lyser/måler spenningen selv om bilen og anlegget er av.. er det normalt? eg mener å huske at lyset forsvant når anlegget er av. eller må eg bruke den lyspære-saken en gang til for¨å få av lyset?? kan det oppstå uhyggelige ting av at det står og lyser? mvh Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrustNo1 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Lyspæren du bruker fungerer som en motstand for å unngå sjokklading av kondensatoren. Den skal kun brukes når du kobler på og av kondensatoren i fra anlegget. Nå kjenner ikke jeg til kondensatoren din, men med mindre den er koblet til remoten på spilleren din, vil ikke kondensatoren se om bilen er på eller av. Siter 1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager 2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Jada.. er normalt det. skal slå seg av etter en viss tid :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Min viser ihvertfall ladespenningen i ca 1min etter tenningen er slått av, faktisk kanskje 2min for å så slå seg av... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Den vil alltid stå på en stnd før den slår seg av... I alle fall til spenningen har stabilisert seg på et nivå....:) Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 samme gjør min stinger kondis. står opptil 5 minutter.. ca 4 min etter at spenningen har stabilisert seg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg