Gå til innhold

noen som kjenner roadrunner custom personlig?

Ranger emnet


tinntinn

Anbefalte innlegg

for å skyte inn litt om RRC her. var oppe hos han og fikk lakkert en bakluke. men selv om flere har vært fornøyd med resultatet fra han så kan jeg ikke si at jeg selv ble det.

 

Var veldig fornøyd når jeg hentet bilen og resultat så veldig bra ut.

 

men etter litt nøyere studering i bedre lys fant jeg flere småting som irritererte meg. dårlig pussing. dårlig trykk på sprøyta så det ble appelsinhud osv.

 

Han hadde også klart å pusse bakluka på bilen så jeg har fått riper nede på bakplata som han ikke hadde gjort noe med.

 

Ikke har han lakkboks heller. så bilene han lakkerer blir gjort i en støvete garasje som han bruker til alt anna. så veldig seriøst er det ikke der. jeg kommer ikke til å bruke han igjen. er utrolig fornøyd med tfac (her på forumet) sitt resultat av lakkering. dessuten gir han lakk garanti. så er du ikke fornøyd så fikser han det.

 

vil foreslå at folk tar kontakt med han for evt pris og forespørsel på lakkering av bilene deres.

 

Mvh

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt,men har hatt en litt bad feeling ang. arbeidet hans tidligere..vet ikke helt hvorfor men.. det ser man jo nå.

 

skal ikke si noe dritt om han jeg,da jeg aldri har brukt han til noe arbeid, syns bare synd på dere som har blitt lurt, og hva er grunnen til at han ikke er aktiv her lenger? kanskje han har skjønt at han har bæsja på leggen :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen så var det mange fine ting å høre om RRC, men ettersom tiden gikk så ble det bare mer og mer negativt. Hørte selv med han angående pris om lakkering, men hørte aldri mer ifra han. No jeg er glad for nå. Greit nok at det er billig, men vil ha det mest mulig ordentlig uansett. Og har selv snakket med tfac angående RRC og han sa at det var veldig dårlig jobb han hadde gjort med bilen til remster. Så om jeg skal lakkere en dag så vil nok valget lett falle på tfac. Pluss mange andre som tydeligvis ikke er fornøyd med han.

 

Og sikkert en grunn til at han ikke er så aktiv her lenger ja. Og veldig mystisk oppførsel med det å ikke ta telefon når folk ringer angående bilen sin.

 

Fått igjen bilen, tinntinn?

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tinntinn... Du må gi beskjed her når bilen din er ferdig. Skulle jobbe med min "samtidig". Håper faen meg resultatet er bedre enn andre har opplevd. Jeg skaffet lakk selv, og hvis jeg må lakke opp igjen, så kan han bare spare lakken min syns jeg.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår